2015年9月18日 星期五

香港遊2015 — 台北Day 2

自由行o既好處就係可以瞓到幾多點起身都可以,雖然係咁,但我哋都唔會瞓到好晏的

先去酒店二樓間餐廳食個自助早餐,就坐捷運去北投




去溫泉博物館行吓




向“地熱谷”方向行

 




地熱谷,出晒煙,天氣已經熱,一行埋去更加熱





咁鬼熱,睇完速閃

話咁鬼熱,但我哋仲做咗個好變態o既事,就係走咗去浸溫泉,搵咗間酒店頂樓,o黎個露天浸溫泉





原來唔係得我哋咁變態,之後有兩個韓妹o黎浸,我哋大約都係貪過癮玩咗一個鐘就走人

之後坐捷運去士林夜市,我哋去到都仲未天黑




 阿姐試飲印度拉茶




開始天黑,見到彩虹












又搵到鹽酥雞,金剛小儀個節目都有介紹過呢檔



見到有間寵物店有貓貓呢







又買咗嘢食返去做宵夜





18 則留言:

  1. 回覆
    1. 但我覺得有啲嘢又唔係太特別、或者特別過頭,所以無食,我都係食來食去都係嗰啲囉

      刪除
  2. 印像中台灣都好多寵物店!

    回覆刪除
  3. 我都好想去地熱谷, 但太熱, 驚中暑, 最後都係取消咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係望吓,連走埋去影張相都無就走喇

      刪除
  4. 變態小四都想去浸下溫泉呢~(≧∇≦)

    回覆刪除
  5. 印度拉茶個包裝好攪笑!
    去到邊都會比你搵到毛小孩!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 膠袋,都係唔環保,毛小孩無處不在

      刪除
  6. 回覆
    1. 係啦,彩虹好難至見到架,又或者係好少枱頭望天,哈哈

      刪除
  7. 咁熱仲浸温泉真係好變態呢 , wakakaaa ~!!!!!!!!

    回覆刪除