2015年9月21日 星期一

香港遊2015 — 台北Day 3 之 十份、九份

第三日o既行程,係包咗車去十份平溪放天燈、行九份古街、猴硐

真係好多人去放天燈


阿姐寫o既祝福語




呢個係我的,哈哈


呢個係三家姐同我的


放咗上天了




阿姐係度買咗好多手信送比朋友仔


舖頭貓


去醫醫肚


又係魯肉飯


有火車行過,速速讓路




行去靜安吊橋






之後再出發去九份古街,途中楂車師傅話,經過黃金瀑布會俾我哋落車睇吓













天氣咁熱,阿姐乘機玩吓水


係度賣花生個哥哥仔,一見影佢相,識自動波擺post影相,好搞笑


買完花生,去九份古街搵嘢食



連啲的士都有得意o既貓貓公仔






舖頭貓狗








見到啲流浪貓,店舖姐姐話會有人餵佢哋






有間賣貓貓嘢精品o既店舖,啲卡通貓好得意



阿姐好鍾意呢件T-恤,不過佢覺得好貴



 行吓,食吓,買吓手信,上車向猴硐出發



20 則留言:

  1. 天燈,放一次就夠了。那店,我也到訪過,買了些貓精品

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日睇咗報導,話啲天燈令到啲貓頭鷹死亡,所以試過就夠,唔會有下次

      刪除
  2. 十份, 我未去過呢
    你地係咪包車去呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都值得去行吓的,嗰日我哋係包車,因為去幾處地方,而且我哋六個人,包車比較化算同慳時間

      刪除
  3. 回覆
    1. 我從來都無諗過去歐洲,因為怕坐長途機,返香港都好長途,不過無辨法,屋企人係晒香港,二來我唔鍾意食西餐,不過never say never,如果有日我真係會去英國o既話一定約妳見吓面,不過話時話,我好少買六合彩的,哈哈

      刪除
  4. 尼個地方出名多貓架, 我都好想去呀
    真係唔好放天燈啦

    回覆刪除
  5. 放天燈真係幾好玩架 , 我都試過放 , 祝你快快揾到份好工呢~!!
    黃金瀑布真係好黃金呀~!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過就算了,下次唔好再放,我睇報導話啲天燈會害死啲貓頭鷹,希望啲人會自律唔好再放天燈

      刪除
  6. 我十月中也會到台北四天,現在正好到各blog友的blog先探探路!真好啊!有那麼多貓咪看!

    回覆刪除
    回覆
    1. 猴硐最多貓,但俾我睇到佢哋對啲貓好差,唉

      刪除
  7. 我去之前, 都有朋友叫我唔好放天燈, 所以我冇去到十分, 只係 hea 遊九分咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算我唔玩,其他人都會玩, 試過一次就夠

      刪除
  8. 我之前每次都因為天氣問題取消~~ T__T

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 佢裡面仲有幾隻狗架,不過無幫襯唔好意思入去影

      刪除