2015年9月27日 星期日

香港遊2015 — 台北Day 4 

呢日行程係去行街街,我哋搭捷運去忠孝敦化站,嗰度有地下街,嗰度好多小舖,阿姐就最鍾意行嗰啲小舖

睇阿姐尊影埋啲小玩意就知啦







阿姐買咗呢個帶番宿舍同啲Roommate一齊用


行咗一陣,契媽話想去咖啡弄食甜品,但阿姐無興趣,佢只想行街,所以就同契媽一家分道揚鑣

行完地下街,我哋行番上地面行吓搵吓嘢食




三家姐話台灣最出名係牛肉麵都無食過,所以行過一間賣牛肉麵就入去試吓,食完再週圍行

行咗入一間寵物店,店內有貓






仲攞咗人哋幾本免費刋物


行吓行吓,見到有食又買,見到平生果又買,後來返落捷運地下街搵地方坐吓食嘢同涼吓冷氣


臨join番契媽一家前,阿姐行入崇光又買cake食


Join番契媽,契媽話一定要去食出名o既饅魚飯,佢哋以前o黎食過









之後我哋搭捷運去饒河夜市又食過










阿姐玩夾夾機,夾到隻貓


又有魯肉飯,呢個藥膳排骨,我鍾意





成日我哋把口真係無停過,哈哈


24 則留言:

  1. 今集係美食之旅黎喎!睇到我口水都流埋 … XD

    回覆刪除
  2. 去台灣梗係食唔停口架。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我覺得呢個幾好行,士林太大又多人

      刪除
  4. 我本來都諗住去咖啡弄食 tea, 去到時未夠兩點, 佢話冇訂住要等到 3 點先俾到位我哋, 結果我放棄佢, 結果去咗鼎泰豐, 不過都要等超過半粒鐘 =.=""

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽契媽講咖啡弄啲份量幾大,好飽肚,成日聽人講鼎泰豐又要排隊,又貴,其實質數已經差咗

      刪除
  5. 最後個張係棉花糖??好可愛呀 !! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係,阿姐影的,我都無留意,就係咁得意可愛阿姐至會影

      刪除
  6. 阿姐竟然唔想去咖啡弄呀?係香港成日排長龍架呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐鬼知咖啡弄係香港咁出名咩,甜品係香港週圍都有得食,所以佢情願去shopping,係地下街佢都買到平嘢,佢好開心

      刪除
  7. 第一張貓相係咩貓黎架??咁得意嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 寵物店貓貓, 第一張貓相係咩貓黎架??

      刪除
    2. Sorry, 我會錯意,嗰隻應該金吉拉,如果唔係就係波絲貓

      刪除
    3. 所以我唔會養長毛貓難打理,佢成隻金毛獅王咁呢

      刪除
  8. 睇完你篇blog, 我個心已經去左汀台灣 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦,又近,o黎近啲天氣去台灣就最去啦

      刪除
  9. 去到台灣都號唔去咖啡弄好嘥呀,我係香港排2粒鐘先食到

    回覆刪除