2015年9月25日 星期五

香港遊2015 — 台北Day 3 之 猴硐 2

唔講咁多,睇貓貓啦


呢隻係之前講貓頭藝術品下的禮服貓






















Oh, sorry, 呢隻唔係貓,哈哈,阿姐特登著件貓貓衫去睇貓貓


















呢隻困籠o既黑貓,係放係下層小賣店門前旁邊,籠頂貼咗張紙話可以認養,但籠裡無水無糧,我俾咗幾粒小食佢,佢都食得好快,當我哋行完貓村返轉頭時,見小賣店已關門,黑貓仲係問口旁邊,一見人行埋去就喵喵叫,我同阿姐都唔忍心,走出去搵人哋餵完貓啲貓罐頭空罐去厠所洗乾淨,加咗水,我去打開個籠,放水再倒多好多零食比佢,因我身上只有貓零食,隻貓搏命咁食同飲水,我覺得啲人好過份囉,想人認養貓,都唔可以成日都唔比貓食嘢同飲水架,真係嬲到震


之前見啲貓隻隻都算好乾淨健康,就係呢個令我印象差晒囉,唉

行完返上車,楂車師傅話車我哋去唔係遊客會去o既地方食海鮮


有琵琶蝦,佢哋叫扇蝦











樣樣都好新鮮,而且價錢仲好實惠,好抵食

係猴硐阿姐買咗貓型鳯梨酥,其實佢都唔食鳯梨酥,佢鍾意個盒之嗎





食完海鮮,師傅就車我哋返旅館,但我哋又自己搭捷運去師大夜師行街喎,真係呢頭食完嗰頭又食,哈哈


17 則留言:

  1. 隻貓仔唔知缺水缺糧咗幾耐 >.<, 正常都會放 d 貓糧同水喺度啦
    我去嗰時都係由朝食到晚, 夜晚食完放題仲要去夜市搵嘢食 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,啲人真係好無陰公,台北喎,當然要由朝食到黑啦

      刪除
  2. 隻貓俾個籠困住,想出去揾食都唔得架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻貓可能係新黎,放出去可能怕俾其他貓蝦,又唔想呢度多隻流浪貓就俾人認養,但最基本都要比糧水佢啦,真係衰

      刪除
  3. 好過份, 點解連最基本野都唔做

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好過份,我好辛苦至打得開個籠,個貓都唔知餓咗幾耐

      刪除
  4. 我都好想去尼度睇貓貓呀,見到佢地自由自在生活,我都覺得好開心

    回覆刪除
  5. 聽講貓村已經改變得商業化, 唔似以前咁純樸
    以前d義工去餵貓做絕育, 真係單純為幫d貓貓
    無諗過出左名之後, 反而累左 d 貓
    希望d人就算靠d貓賺錢都好
    起碼都要提供基本生活需要


    回覆刪除
    回覆
    1. 利用啲貓都要好好待佢哋,點可以咁無良心

      刪除
  6. 回覆
    1. 又真係幾好味,其實我都只係食過兩三次

      刪除