2015年9月9日 星期三

香港遊2015 — 一邊行街、一邊咸貓

呢一日無約貓友狗友,阿姐想行西九龍廣塲,因為我想行吓青山道,所以搭港鐵係長沙灣地鐵站落車

差唔多行到宇宙商塲,見有間眼鏡舖門口有兩隻“左右護法”


咁我哋兩母女當然唔會放過咸貓o既機會啦






有街坊行過都撩佢玩呢






原來舖頭裡面仲有一隻,不過比較怕人



後來右邊嗰隻唔知係咪怕咗我哋,走番入舖頭呢,哈哈



跟住我哋就繼續向深水埗出發

桂林街模型舖貓,佢週圍走,好難影


都係桂林街一間好細間賣寵物用品門口見到佢



 欽洲街寵物店貓






大埔道寵物店o既駐場貓狗





行完西九龍中心,去旺角接二嫂放工,搭村巴入屯門市廣塲,阿嫂請我哋去板長食壽司

入屯門o既目的,係去阿嫂屋企,因為佢收養咗朋友隻貴婦狗女,叫Bear Bear





佢好黐人,好熱情,仲好為食



阿嫂送我哋落樓搭車,順便帶Bear Bear落街行一陣



遇到其他人放狗


其實臨返美國前,再一次去阿嫂屋企見Bear Bear,我好鍾意佢喔



17 則留言:

  1. Bear Bear 真係好可愛 , 你嫂嫂真有愛心 , 因為唔係太多人肯領養呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實Bear Bear係佢朋友養,佢朋友屋企都有養,我阿嫂原先幫佢暫養,見佢朋友都無咩想帶佢返屋企,就叫個朋友放手俾佢養,阿嫂就帶佢去打針入晶片,成為我阿嫂第二個女

      刪除
  2. 每日都離不開小毛孩~哈...
    有時行街見到鋪頭有毛孩都會同佢地玩陣先走架

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,成日係街都會見到貓,而且香港咁多寵物店,一定見得到

      刪除
  3. Bear Bear 有去美容嗎? 卡娃兒呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿嫂有帶佢去剪毛,所以keep住咁可愛

      刪除
  4. 回覆
    1. 係依家多咗好多寵物店,亦多咗店舖養貓,以前多數藥房、中藥行、士多至會養貓

      刪除
  5. 一路行一路咸 haha
    Bear Bear 好可愛, 遇到你阿嫂, 應該會好幸福 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路行街,都一路有貓狗咸,真係幾爽,我阿嫂錫到佢燶

      刪除
  6. 舖頭貓見慣世面, 真係幾好模架 ^^

    回覆刪除
  7. 眼鏡舖幾好人,比阿姐抱貓貓,兩隻貓貓好似樣,好似一家人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有幫襯買眼鏡框,唔係點好意思走入人哋舖頭抱貓,係門口玩吓就可以,兩隻貓係同胎的

      刪除
  8. Bear Bear咁可愛都被遺棄好彩遇到妳嫂嫂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係阿嫂個朋友唔係好想照顧,因為屋企有小朋友,聽講佢嗰陣同隻貓一齊瞓籠,佢都有少少貓o既習性

      刪除