2015年9月11日 星期五

香港遊2015 — 樂樂、寶寶、俊俊

平時瞓醒覺多數會去茶餐廳食早餐,呢一朝我想去食粥,所以去咗呢間“心粥館”度食


我嗰個係魚片粥,因為係紐約食魚片粥啲魚片係龍脷柳做,邊有香港啲魚片咁好味,個炒麵係阿姐o既,不嬲佢都鍾意食豉油皇炒麵


其實打後我哋都好少去食早餐,因為阿姐開始瞓到差唔多中午至起身,我哋改咗食lunch,哈哈

食完之後無咩節目,返歸各自煲劇

hea到咁上下就搭港鐵去將軍澳,係Popcorn度行吓,搵下午茶食,因為約咗樂寶俊媽仲未夠鐘

終於夠鐘見到樂寶俊媽,佢就帶我哋上佢屋企

樂樂、寶寶、俊俊呀


佢係大家姐樂樂,佢一向都好熱情



佢係二家姐寶寶,寶寶性格無家姐咁熱情,有少少怕羞,上一次返香港時我兩母女都有去探過佢哋,唔知寶寶係咪認得我哋呢,今次無話怕羞,都好熱情




呢個係細細佬俊俊,係舊年至入門,我哋今次係第一次見面,好鬼靚仔喔,又係超熱情,好愛人抱抱錫錫



知道我去摷袋請佢哋食嘢,係咁哄住


睇俊俊去嗅寶寶個pat pat


哥基犬個pat pat真係好鬼得意o既唧


要乖乖坐好至有得食







樂樂食得最快




俊俊都食得唔慢,兩個家姐都識得用手夾住條骨o黎食,佢就唔識




佢食到好似咬緊自己隻手咁


寶寶就食得好斯文,但又怕人會搶佢條骨,一行埋去佢就會叼住條骨走開








三隻豬豬不停搵我哋抱抱,樂樂家姐仲呷醋兇俊俊,嚇到俊俊跳上梳化無晒心機,真係陰公豬


樂寶俊媽見我哋同佢哋玩得咁開心,約咗樂寶俊大媽同Blog友八月茶食Dinner都唔敢催我哋,真係玩到唔捨得走呢


最後真係要走了,去咗九龍灣“Ruby Tuesday”食晚飯

食咗啲咩就無影相,但食咗呢個甜品


咁又食吓傾吓過咗兩個鐘了



6 則留言: