2015年9月7日 星期一

香港遊2015 — 圓咕碌

去完元朗灰灰媽家探過貓地,第二日又係入元朗,約咗狗友圓咕碌媽

先同圓咕碌媽去食元朗成日排隊嗰間“永年士多”食個車仔麵做lunch 先,啲車仔麵都幾得o架,不過聽聞話係因為落咗味精至咁好味,但我食完又唔覺口渴喎


因為要等圓咕碌爸放工返屋企接圓咕碌,至可以見到圓咕碌,見咁多時間,圓咕碌媽話去食甜品,但時間實在太早了,啲甜品店都仲未開門,唯有週圍行吓先啦

咁圓咕碌媽話不如去佢幫襯開間寵物用品店度行吓,因為舖頭有兩隻駐場貓貓

沿途見到隻流浪貓呢,都唔算太怕人


行過某間舖頭,隻大隻金毛尋毛犬熱到攤晒係地下


 Pet Shop 貓貓,不過唔記得叫咩名了







 為食貓,有零食就叫佢做咩都得




好得意呀,兩位員工好錫佢哋

係人哋舖頭打擾咗人好耐,夠鐘可以去食甜品了,去咗呢間“Sense Dessert Cafe”




食完等夠鐘就搭車去圓咕碌媽屋企樓下,圓咕碌爸已經接咗圓咕碌落樓,係車等我哋

咕碌仔係咪好靚仔、好可愛呢,睇唔出佢係一隻十歲o既狗狗,真係好童顏


圓咕碌爸車我哋去屯門食好好味o既泰國菜,正宗泰國人主理




同場見到隔離枱,有隻西伯利亞雪橇犬,好大隻喔,當然要去抽吓水啦,佢主人又非常之大方,任抽唔嬲,哈哈





原來佢仲有隻芝娃娃犬


食飽、傾餐飽後,圓咕碌爸好客氣車我哋返大窩口,又請我兩母女食飯,真係多謝晒




12 則留言:

  1. 回覆
    1. 都係架,襯返香港咁耐,盡量約番啲貓狗友見吓啲貓,驚下次無機會見到

      刪除
  2. 同你識咗咁耐...............終於有機會見吓面 , 傾吓食吓 , 咁就渡過咗愉快嘅一日 , 希望你個囡鐘意我送比佢嘅禮物呢~!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心見吓面,佢鍾意呀,佢帶咗返宿舍呢

      刪除
  3. 回覆
    1. 為食就一定大隻,好似我家Marble仔咁,哈哈

      刪除
  4. 圓咕碌好可愛,好得人鍾意架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係人見人愛,好多Blog友都要求見佢o架

      刪除