2015年9月5日 星期六

香港遊2015 — 灰灰媽家

呢一日入元朗去灰灰媽家,灰灰媽係相識於Yahoo Blog時o既貓友,初初只得灰灰豬一隻貓,曾經試過加多隻貓陪灰灰豬,但灰灰豬唔肯,唯有放棄

之後,灰灰媽去餵屋企附近啲流浪貓,後來仲做埋義工,做埋暫託

佢就係灰灰豬,怕陌生人,一直匿係呢度




做得暫託,有時又心軟,總有幾隻會收歸國有

呢幾隻就係後來收歸國有o既貓,好彩灰灰豬都肯接受,又可能係對得多阿娘啲暫託貓,想唔接受都要接受啦,哈哈

呢個係包包,佢超怕人呢


兩姐妹 — 波波



Baby

呢個係芝士,成日係屋企蝦蝦霸霸,又八卦


呢個係小桃,其實佢都唔知算唔算係暫託貓,佢曾經有領養者,最後俾人退咗返o黎,到依家佢都仲留係灰灰媽家,佢應該都係會留低,成為六寶

我覺得小桃好靚女,不過又係好怕生



睇睇灰灰媽啲暫託貓B,真係隻隻都咁得意,初時啲貓B都仲係瞓緊覺








後來啲貓B陸續起身






同貓B玩,灰灰豬又玩埋一份






貓B開始活潑好動了


貓B肚餓了,自己摛上貓兜度食



邊個隻手手﹖係芝士



另外波波、Baby都無咁怕人了

我坐係梳化,Baby仲從窗台主動走埋o黎坐係我大髀




連小桃都走番出o黎



隻腳仔係邊個o既呢,我都唔記得了,嘻嘻


玩咗好耐,灰灰媽同我哋返元朗市食甜品




食完甜品,傾咗一輪,我就同阿姐去行吓啲商場仔,之後就返大窩口,我兩母女就住係我三家姐屋企

三家姐無買餸煮飯,我哋就去荃灣爭鮮食$8碟壽司




10 則留言:

  1. 元朗嗰間甜品店我都試過有點少貴但甜品特別D

    回覆刪除
  2. 我覺得做暫托好難,實好唔捨得又怕新主人照顧得唔好,一定一萬個理由唔想出貓……嘻嘻!所以我冇勇氣做……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,唔好話做暫託,餵流浪貓都會唔捨得,我都係咁

      刪除
  3. 點解D人收養左, 之後又可以話唔要 ( ≧Д≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲人唔要貓,一千個理由,其實佢哋唔要肯退番俾義工已經好好,有啲唔要直接丟出街,都唔係無試過,唉

      刪除
  4. 回覆
    1. 有家o既貓當然幸福,希望唔好咁多遺棄,多啲人領養,啲人養寵物一定要停一停、諗一諗

      刪除