2016年1月10日 星期日

阿姐又玩嘢

阿姐話某日見Starbucks 買嘢飲有條ugly sweater cozy 送,就唔執輸買杯嘢飲


攞到返屋企又搵Charco仔o黎玩






Charco仔︰阿姐唔係屋企貓哋好想妳,但妳一返o黎又玩我哋,都唔知愛妳好定嬲妳好

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

再講吓食

唐人街開咗間泰式雪糕店,都開咗一段時間,每次見都大排長龍,前晚出席完大伯女友阿爺o既葬禮,去食“英雄宴”,間食肆就係呢間雪糕店隔離,食完見無咩人排隊,又去買o黎試吓

之後就多咗人o黎排隊,已經要排到出門口



左邊No.4 Oreo味


呢個係No.5 越南咖啡味

為咩杯雪糕要等咁耐,梗係啦,佢會當住你面整比你睇


再揀配料


賣$7 一杯其實都唔算貴,都ok好味,但吓吓要排隊要等,都真係要再諗過囉
 
每年一度阿姐都會約以前讀high school 班同學上o黎打邊爐,今年其中一位係依家同一大學o既朋友,佢話成日見我哋有家庭聚會,問我哋佢可唔可以join埋,仔仔爸話無問題,但呢位同學住波士頓,要o黎既話就要o黎我哋屋企住一晚,我哋都無問題,當佢o黎到至知原來係男生來的,最後成班年青人都傾得好投契,啲食物都差唔多掃晒

今朝起身,呢位同學想食唐人點心,所以就同咗佢去飲茶


之後又食咗其他點心,其實呢位同學仔係混血兒,爸爸係西班牙人,媽媽係福州人,但個樣一啲唐人樣都無,而且多年前父母已經分開,佢跟爸爸,但佢話以前都好少食唐餐,不過佢識楂筷子

其實我哋住近唐人街,真係好少去飲茶,除咗想同朋友坐吓傾耐啲至會揀去茶樓飲茶




17 則留言:

  1. Charco仔帶咗"頸巾"個樣,我真係忍唔住笑咗出嚟,佢令我諗起一生不變嘅一句歌詞"眼𥚃散發一絲恨怨"。。。XD

    回覆刪除
  2. 第二杯越南珈啡好似好好味喎,好豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加咗一粒綿花糖,朱古力醬同士多啤梨,好味

      刪除
  3. 哈!Charco仔又肯俾阿姐咁玩既

    回覆刪除
  4. 唐人街啲點心好唔好食呢?

    回覆刪除