2016年1月23日 星期六

執位

唔知係咪天氣開始凍,有貓開始進駐一啲平時好少坐o既位

例如呢張餐枱櫈,平時多數係Charco仔坐的


Marble仔間中都會坐,由其有人係廚房整緊蒸雞o既時候



天師仔依家多咗上去坐




走廊張床褥頂好耐都無見貓上去,近排見天師仔再上去坐同瞓




原來Marble仔都會


梳化不嬲都係Marble仔o既地盤


至從我攤開咗張Blanket,天師仔就成日瞓上去







Marble仔唔瞓梳化時,佢多數都係返阿姐房瞓貓床


Charco仔就繼續霸番佢張電腦椅



連仔仔爸都要讓晒佢


咁講到最暖當然係上床瞓係被面上面啦




睇,三隻貓都係咁鬼醒




28 則留言:

  1. 今日香港凍到3度, 我開晒兩暖風機+電毯
    你度仲凍

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企有暖氣,最暖係阿姐間房,Marble仔成日係阿姐房張貓床度瞓

      刪除
  2. 天氣咁凍真係要揾個暖D嘅位坐下至得架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好少見貓地坐地下,尊搵有嘢墊o既地方坐,都不知幾醒

      刪除
  3. 佢地係咪厭左自己地盤,所以大執位呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地o既嘢真係好難估,一時鍾意呢度、一時又鍾意嗰度

      刪除
  4. 佢哋係好識揀舒服的位置瞓,唔會委屈自己架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地真係好醒,而且知道我哋就晒佢

      刪除
  5. 貓地真係好鬼滋陰嘅啫,我記得以前屋企嘅貓最鍾意瞓暖立立嘅錄影機頂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我又覺得佢哋好似唔係咁怕凍,開住個窗咁凍都要捕係窗前望街

      刪除
  6. 佢哋真係好醒, 識得揀位坐/瞓 HAHA

    回覆刪除
  7. 但反而唔見佢地3個攬埋一齊訓喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋唔會o架,只有Charco仔同天師仔可以黐住少少瞓o架咋

      刪除
  8. 佢地會唔會坐上你大脾取暖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會囉,所以好羨慕啲人啲貓會坐大髀

      刪除
  9. 我隻狗都唔訓地板一樣,動物都怕凍!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 坐大髀都唔會,點會要抱抱,而且唔鍾意人抱

      刪除
  11. 佢最近係鐘意霸住我個被窩……(^_-)

    回覆刪除
  12. 原來你嗰度都好凍嘅, 佢哋真係好聰明呢~!!

    回覆刪除