2016年1月4日 星期一

成日舔損手

呢個Marble仔,都唔知做咩,成日都舔隻手呢個位置


貓地條脷又“鞋”,所以成日舔到損晒


幫佢帶頭罩佢又唔鍾意,第一次帶頭罩,仲行路打倒行,又嚇到亂衝亂撞,每次都搵地方匿,佢咁為食,帶咗頭罩連零食都會唔食




阿姐知佢唔鍾意帶頭罩,唔開心,都會走去陪住佢




 Charco仔間中有咬扯自己啲毛o既習慣,每次見佢咬甩毛,都要佢帶頭罩o黎懲罰佢


個頭罩佢都已經帶慣晒,都唔會點反抗


每次幫佢帶咗頭罩,就扮晒可憐,要人幫佢除

 
 阿仔、阿仔,唔該您哋一個唔好舔損手,一個唔好咬扯毛得唔得呀,唉





32 則留言:

  1. 舔手咬毛搞到損哂真係好煩, 見到佢哋要戴頭罩個樣, 楚楚可憐咁, 又好唔忍心, Marble 仔仲要冇心機到連零食都唔食, 慘慘豬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔想佢哋慘慘豬,希望佢哋唔好再舔毛同扯毛

      刪除
  2. 都係為佢地好啫,應該遟些會好番。

    回覆刪除
  3. 好似BB要帶手套一樣, 愈叫佢唔做, 愈要做
    我家 Rouquin 都鐘意舔自己, 舔到 dup dup 聲, 成日要同佢講 no

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有天師仔舔肚,無晒毛,成日昅住,成日要say no,唉

      刪除
  4. 舔到損哂,真係睇見都肉赤呀!:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲都算小事,最驚佢哋身體有唔舒服,佢哋又唔識講,延遲咗醫佢哋咋

      刪除
  5. 以前我隻狗都中意舔脚趾。舔到又紅又腫。我就幫他着仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗狗鍾意舔腳趾可能有箘喎,我兩隻仔嗰啲又唔似係癬

      刪除
  6. 肥仔最近經常舔尾近肛門位,我也很煩惱

    回覆刪除
  7. 我家衰ding又係專yo一忽位黎咬自己,好返過一排又黎過,好似有癮咁,睇黎我要學你咁比佢帶下喇叭等佢知驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得唔似係癬,見已經好番晒,隔咗一大輪又舔過,唉

      刪除
    2. 唔係癣係癮, 毒癮個癮..haha

      刪除
    3. 咁點至可以戒得甩呢,唉

      刪除
  8. 回覆
    1. 佢哋唔鍾意帶頭罩,有時就著衫,著衫佢哋會識除

      刪除
  9. 有貓友用咖啡紙做頭罩,會輕好多,貓哋會舒服啲 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 總知有嘢黐住佢哋身上都係唔舒服o架啦

      刪除
  10. 點解舔成咁架?
    Marble仔係咪有壓力呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見好番時,好似有粒肉粒仔,唔知係咪痕,所以又舔損晒囉

      刪除
  11. Marble 仔嗰樣好可憐 , 我都唔鐘意帶頭罩呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢帶咗頭罩個樣真係好慘,我諗無毛小孩鍾意帶頭罩囉

      刪除
  12. 試下買d維他命b什比貓地食, 情緒同毛毛都好d

    回覆刪除
  13. 損晒喇Marble仔乖乖唔好再舔隻手

    回覆刪除