2016年5月4日 星期三

搭錯順風車

前日仔仔爸公司個貨倉個垃圾筒度發現咗隻“大老鼠”

原來係一隻“Possum”,中文叫“負鼠”





點解佢會係個垃圾筒度呢﹖仔仔爸話垃圾筒裡面有個未食晒o既飯盒係度,佢應該係肚餓爬咗入去食飯盒,但之後就爬唔番出o黎

咁點解會有隻咁o既野生動物會出現係呢度,咁大家就估計,當日有個客係從New Jersey o黎,可能佢跟咗呢個客o架車,搭咗順風車o黎咗New York

咁佢哋點處置佢呢﹖佢哋就諗住call ASPCA搵人o黎捉走佢, 點知ASPCA啲人話o黎捉走佢要比$125,老闆唔肯比呢筆錢呢

仔仔爸就諗住將佢放生,佢知道尋日會有單貨送去Long Island,所以打算去送貨時會將佢放生,仔仔爸放工時見佢已經瞓咗

尋日仔仔爸返工,就比咗一個麵包,一個紙包蛋糕佢食,佢都食晒,證明佢好肚餓,見佢都有啲驚驚呢





仔仔爸已經一早search定邊度適合將佢放生,係一個好大o既野生公園,近哥爾夫球塲,公園中有兩個湖仔,又唔近highway,應該好安全


希望隻Possum可以適應嗰度o既新環境,平安咁係嗰度生活



24 則留言:

  1. 比我見到一定嚇屎
    謝謝你地救左小鼠鼠
    希望佢o係野生公園安頓下來
    btw, 點解SPCA 要收錢咁衰架?
    NYC 除左SPCA 有無其他 Animal rescue 團體?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉都唔明ASPCA點解要收錢,依家我對ASPCA都有啲失望,我三貓都係去佢哋度睇醫生,但有時覺得啲醫生係新手,見貓惡少少都唔敢認真睇,醫藥費又唔係收得比出面平,又會打電話叫人捐錢,我覺得我有心捐錢唔需要打電話追人捐,所以我依家捐比其他機構都唔再捐比佢哋,其實呢度都有其他動物機構,不過唔知接唔接收野生動物,就算有流浪貓B叫佢哋接收,都要預約睇吓收唔收,有時想幫啲流浪貓都唔係咁容易

      刪除
  2. 希望佢有個好開始, 新生活

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢都算好彩,如果遇到係我老細,佢實死梗,話說我老細屋企附近會有野生浣熊出沒,試過有隻浣熊摷佢屋企個垃圾筒搵嘢食,我老細將佢打死,唉

      刪除
  4. 隻負鼠遇到仔仔爸真係行大運!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係算好彩,仔仔爸個老細屋企都有養貓,會善待動物,如果遇到係我老細,佢實死梗,話說我老細屋企附近會有野生浣熊出沒,試過有隻浣熊摷佢屋企個垃圾筒搵嘢食,我老細將佢打死,唉

      刪除
  5. 仔仔爸好有愛心呀,真係要俾個like佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己有養寵物,實會愛護動物,應該要咁做

      刪除
  6. 多謝仔仔爸救咗一條小生命 ^^

    回覆刪除
  7. 人類要搵食,其他動物都一樣; 人類霸咗地球好多地方,令動物搵食難...
    多謝仔仔爸救咗負鼠,希望牠有開心新生活,唔好捱餓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,好似啲人好憎老鼠,其實啲老鼠都係想搵食生存
      希望佢係嗰度會可以平安咁生存

      刪除
  8. 呢隻傻瓜撘錯車但遇到你地呢幾個好心人, 都算好彩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係算好彩,如果遇到係我老細佢死梗

      刪除
  9. 祝牠好運下次唔知會否再碰到像妳們愛心的一家呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係祝佢好運,希望佢唔好再咁百厭就去搭順風車

      刪除
  10. 以後唔好搭錯車啦, 咁佢咪可能同D同伴失散左囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都無辨法,都唔知原本佢係邊度o黎,希望嗰度都會識到朋友啦

      刪除