2016年5月1日 星期日

獨愛一飄水

至從Marble仔入咗門之後,貓食兜唔夠用,我就叫姨仔幫我去淘寶淘多個貓食兜寄o黎比我


其中一個兜用o黎放水


唔知係咪佢哋飲慣咗平時飲開嗰個水兜,好多時佢哋都係飲舊嗰兜水


睇Charco仔情願排隊都唔飲貓食兜嗰兜水


只有天師仔去飲



咁天師仔都會去飲舊嗰兜水o既


正常貓地飲水都係坐定定好似上圖天師仔咁飲水,但Marble仔飲飲吓會“坐”低晒o黎飲水

正常時


飲飲吓就“坐”低咗


係佢懶吖,還是佢個躉太重呢,哈哈

咁其實呢貓食兜嗰兜水三貓都會飲o既,但比例上,舊嗰兜就愛飲多啲囉





24 則留言:

  1. 排隊飲水嗰段片好過癮呀,諗唔到佢哋情願排隊都唔用新兜,嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 只要佢地肯主動飲水,鐘意點都得,我家兩老貓好懶,自己飲好少水,肯我用針筒日日餵水

    回覆刪除
  3. 以前我養的貓仲得意,將碗水放係廚房佢唔飲,放係厠所佢就飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我個水兜一直都係放呢度,習慣咗

      刪除
  4. 真乖, 會排隊~哈哈!!
    我家用緊D水會流動個D水機俾貓用, 但兩隻細既又成日伸手玩水, 激死我~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 會排隊又真係幾搞笑,玩水玩到週地係,真係幾無奈

      刪除
  5. 我好多貓野都係淘寶買架,真係平靚正

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗平之外,最主要係我呢度買唔到

      刪除
  6. 咁乖識得排隊!!佢地會唔會飲你隻杯D水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔會,如果個杯係牛奶,天師仔同Marble仔就會去飲

      刪除
  7. 好明顯Marble仔身太重啦haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定係啦,所以咪攰到“坐”低o黎飲囉,哈哈

      刪除
  8. 佢地會唔會每次都會自己食返自己個兜兜架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔慣食最左手邊嗰兜,Marble仔就兜兜都會食,不過我哋習慣比佢食最右個兜,Charco仔就食中間嗰兜

      刪除