2016年4月27日 星期三

去郊遊

前年勞工節同大伯、姑仔、叔仔幾個 family 一齊去咗 Rhode Island三日兩夜,玩得好開心,當時大伯仲話費城“長木公園”好靚,可以plan 去行吓

上個月姑仔send 咗條 link 介紹 New York 州各大賞花地點我哋睇,咁最後佢哋約實上個星期日、地點就出發去郊遊賞花

佢哋揀咗去 New Jersey "Great Swamp National Wildlife Refuge"

各家庭各自楂車係嗰度集合

我哋去o既時候行錯路,U turn o既時候見到人家外面有匹馬,我哋走咗落去影相


目的地集合地點,其實呢度係一個類似米埔同濕地公園o既地方


有個辦事處,裡面係介紹呢度有啲咩嘢睇,仲有工作人員講解


會有季候雀鳥




會有野生動物、昆蟲,如蛇、狐狸,黑熊都有


有一角設有比小朋友學習o既 area,有圖書睇、有標本



仲可以填吓顏色


有紀念禮品賣



其實呢度佔地好廣,之後我哋楂車去濕地公園嗰邊行吓,出發前啲工作人員話可能會有黑熊出沒,叫我哋小心啲

去到濕地公園門外,有圖片介紹,會有青蛙、蛇、龜


由木橋道開始行

阿姐跟佢新男友仔車,車埋佢個roommate,係康州出發,我哋就幫阿姐接佢個 best friend o黎


沿路行係一啲沼澤,有人係沼澤度見到有蛇走過




有龜


有青蛙

再行入啲就係樹林


佢哋見到棵倒塌o既大樹又玩一餐


有隻花栗鼠呀


再行入啲係觀鳥區,近的見唔到雀仔,係遠處見到雀仔拍翼,但太遠,佢哋唔拍翼都根本見唔到佢哋

見再無咩嘢睇,就行番出去,姑仔準備咗啲三文治比大家一齊食,姑仔話呢度無花睇,就 search 附近邊度有花睇,之後再次出發

我哋到達另一個地方,泊好車,行入啲就係一片草地,仲有遍地洋水仙


再入就有個花圃,花圃外已經有好多棵有花o既樹



仲有個癈置o既水塔


阿姐個新男友仔,我哋都係第一次見面


係呀,上次新男友仔整咗張貓吊床之後,又整咗個新跑輪比阿姐個roommate 隻刺蝟,佢嫌隻刺蝟本身個跑輪跑起上o黎好嘈,嘈住阿姐瞓覺,所以特登整個新o既比佢,呢個新跑輪真係靜好多,阿姐話個刺蝟好鍾意,從未見過佢會瞓之前個跑輪度,而佢會瞓呢個新跑輪


言歸正傳,行入花圃




係呢度嗅到好大陣花香



行返出去泊車個大草地,有人遺棄咗個排球,佢哋成班打排球打得好開心


都玩咗成個鐘,最後大家分道揚鑣,各自返歸

其實當日天氣真係好正,又唔太曬,又唔熱,有啲風,行得好舒服,下次要再玩過



22 則留言:

  1. 大家庭樂聚天倫真係好正呀!

    回覆刪除
  2. 阿姐D桃花好旺 ^^
    你個度好似唔凍呢, 好羨慕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大伯都係咁話,話呢頭散咗,咁快就識個件
      當日都有小小涼,不過有啲太陽真係好舒服

      刪除
  3. 係啦 , 响 fb 望呀姐啲相 , 覺得呢個男朋友咁靚仔 , 原來換咗畫 , 唔怪得咁靚仔呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個靚仔過以前嗰個嗎﹖不過原來好多人都唔鍾意佢以前嗰個

      刪除
  4. 而家呢個時候去郊遊岩晒, 遲D就熱喇!D花係咪未開晒?唔算勁多花咋喎!
    阿姐新男友又幾靚仔喎..HAHAH...仲多才多藝tim!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為New Jersey氣候無New York City咁快暖,唔好話花,妳都見啲樹連葉都未出,呢個天氣好正,過咗5月就開始熱
      阿姐呢個新男友仔都算幾叻,起碼有份正當職業

      刪除
  5. 天氣好, 風景靚, 人更美 ^^
    原來阿姐換咗畫, 新男友真係幾靚仔喎 HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 您哋個個讚阿姐個男友仔靚仔,搞到佢“鬆毛鬆翼”呀

      刪除
  6. 阿姐新男友好錫女友bor,為咗女友有覺好瞓,幫roommate隻hedgehog整個"靜音版"跑輪。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初拍拖就一定係咁o架啦,睇吓以後仲係唔係咁貼心先

      刪除
  7. 回覆
    1. 開心屎阿姐啦,個個都讚佢男友仔靚仔

      刪除
  8. 估唔到有咁多靚嘢睇呢!有靚景有靚花至緊要有阿姐個靚仔男友…嘿嘿嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無帶大爺仔去濕地公園行吓,我去過都好多嘢睇,我覺得阿姐個男友都唔算好靚仔唧

      刪除