2016年4月13日 星期三

又去食Brunch

阿姐隔咗成個幾月至返o黎,Marble仔又唔睬阿姐了,阿姐唯有用“賄賂法”o黎氹貓啦




賄賂過之後,第二朝Marble仔咪會乖乖上床陪阿姐囉,(其實只可能係我哋返咗工,Marble仔無得揀至去揀陪阿姐,哈哈)





阿姐返o黎之前,己經話星期日同我哋去食Brunch,呢間係表姐介紹,話好出名喎


我哋十點前去到,裡面已經無位,得室外,當日都有少少凍,不過從來都無坐過外面,又唔想等,咁有太陽坐坐吓都唔算太凍,一過咗十點,就多咗好多人,坐滿外面之餘,仲要等位



初時見人哋個pancake 份量都好大,以為其他都會好大份,所以叫咗兩個再加多個side



啲食物o黎到又覺得唔係咁大份唧,所以叫埋個pancake 試吓


有成三塊咁多,最後都食剩小小,其實話咁出名,都唔係想像中咁好食,都係不過不失啦

見去開Brooklyn,就去埋阿姐契媽屋企坐吓,阿姐農曆新年又無返o黎同契媽拜年,當然要見吓契媽啦,仲有契媽隻狗囡Biscuit,Biscuit 好鬼熱情o架




因為阿姐仲有功課未做晒,所以都唔敢坐咁耐,早啲同阿姐食晚飯,就車佢去搭火車,等佢早啲返去做功課




 

20 則留言:

  1. 賄賂法無論幾時都好有效 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 但收賄嗰個收咗利益之後,都未必會妥協嗰喎,哈哈

      刪除
  2. 好明顯阿姐返黎你即刻冧晒!haha..
    嗰塊炸得咁行既係魚塊?!
    我發覺我好中意食美國d pancake,上次我一個人食左食碟唔記得幾多塊, 好中意d口感好軟綿綿!之後見親有pancake都會order.

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐返黎我當然開心啦,嗰塊係豬扒,見到都覺熱氣,每間整啲pancake個質地口感都唔同

      刪除
  3. Biscuit 係咪曲架嚟架? 佢好可愛呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係曲架,佢見親我同阿姐都好興奮o架,但見到仔仔爸佢會吠佢

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢見親我同阿姐都好興奮、好激動o架,所以佢成日郁好難影,呢張咁啱咁定阿姐用手機影,影得好靚

      刪除
  5. 阿姐咁耐無返黎,Marble仔係咪嬲咗佢所以唔睬阿姐呀?

    回覆刪除
  6. 美國食野好過英國了,我地的食物好 ''的式'' 架

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係吖,有時見妳post啲野食份量都唔少

      刪除
  7. Marble仔會唔會對阿姐冇天師仔咁耐,所以會唔記得阿姐呀
    妳地D brunch好大份呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 話晒阿姐又唔係成日係屋企,唔親佢一啲都唔出奇,啲brunch份量應該啱一般人食,但大食o既老番就另計囉

      刪除
  8. 阿姐好乖女,特登回來陪你過weekend:)

    回覆刪除
  9. 有食有人錫佢梗係睬阿姐啦。

    回覆刪除