2016年4月17日 星期日

Charco仔九歲仔了

我訂咗每年四月就係Charco仔o既生日,今年Charco仔九歲了

襯阿姐返o黎,諗住一齊慶祝佢生日,想買游水蝦又唔見有得賣,想買大蟹,但要十幾蚊一磅,好貴喔,驚比人鬧,所以算啦,最多俾多幾款零食佢歎

Charco仔眼仔碌碌,一直係我o既貓model o黎












 



剪甲時個衰樣


仲要俾我整蠱




阿姐整的,好過癮

阿娘只希望佢一直健健康康,陪伴我哋好多好多年,就心滿意足了







22 則留言:

  1. Charco 仔 ~ 生日快樂, 身體健康, 日日都開開心心 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢只要日日都有多多零食,自然就會開開心心

      刪除
  2. 原來Charco仔只係大dingding2個月!雖然ding個生日都係我大約估計..haha
    Charco仔 happy birthday!!身體健康!!day day有罐罐食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個都係估o架咋,我5月攞佢返屋企,佢嗰陣好細隻o架咋
      佢哋依家日日都有罐罐食,雖然份量唔多

      刪除
  3. Charco Happy Birthday!
    我俾張 Batman 相專員睇, 佢都話要整番件俾小鬼 ^^

    回覆刪除
  4. Happy Birthday Charco仔,健健康康,開開心心 ^3^
    2007年果張相超可愛 ^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢只要日日都有多多零食,自然就會開開心心,2007嗰張唔係Charco仔o黎o架,係網上搵o架咋

      刪除
  5. Charco 仔要多零吃 + 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco 仔當然想多多零食,咁身體健健康康至可以食多啲零食

      刪除
  6. Charco仔生日快樂、健健康康、玩得食得又痾得
    07年個張好得意呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,Charco仔一直都玩得食得又痾得,07年嗰張唔係Charco仔o黎,係喺網上見到,不過都好似Charco仔小時候

      刪除
  7. 祝Charco 仔生日快樂 , 身體健康 , 精靈活潑~!!

    回覆刪除
  8. Ruby為咗Charco仔都犧牲色相呀,祝Charco身體健康,長命千歲^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得好誇張,哈哈,都係俾面個仔,呢張相都幾年前影,嗰陣無咁肥

      刪除
  9. happy birthday! he looks so young

    回覆刪除
  10. 祝Charco仔生日快樂!身體健康! 日日都開開心心。

    回覆刪除