2016年4月10日 星期日

小玩意

阿姐上個月長假無返o黎,佢見呢個星期五無堂,所以佢就返o黎幾日

阿姐係網上見到條貓貓玩吊床o既片,佢好鍾意張吊床,佢個新男友仔話識整,話整俾阿姐喎,阿姐見返屋企,好心急帶埋張吊床返o黎比貓地玩

其實阿姐同我講話整吊床,我都話預咗佢哋實唔玩,不過又真係整得幾好


睇吓貓地o既反應







無貓敢玩,放啲貓草上去,佢哋都無反應


阿姐放零食引誘都係不為所動


又嘥心機了



23 則留言:

  1. 阿姐男友仔好叻呀, 張吊床都整得幾好吖, 可惜貓哋唔領情 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 張吊床真係整得好靚,遲啲張吊床都係拆o黎做貓墊
      貓地話比多啲零食仲好啦,多鬼餘

      刪除
  2. 好勁阿姐男友!整得好靚, 叫佢整張人類版比阿姐自己玩!haha...
    吊床好過癮想買, 不過我都覺得我家ding唔吼, 唔明包裝d貓好似好enjoy咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 整到好似係買番o黎咁,好勁,我覺得係啲貓仔百厭又唔怕屎,至會愛玩,屋企幾隻成年貓都怕屎,哈哈

      刪除
  3. 唔係隻隻貓都鍾意吊床ga, 要從BB開始用,佢地先知係好嘢 ;p
    我家只有阿Lu先鍾意享受嗰中滋味 ^^
    真係嘥咗阿姐男友ge心意 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係啲貓仔百厭又唔怕屎,至會愛玩,阿姐男友仔好期待貓地會玩o架,實失望屎佢

      刪除
  4. 哈哈....我一見標題就估到貓地冇興趣玩
    幾年前托咸十係淘寶買咗張吊床, 冇貓吼, 後來俾咗細妹媽媽,唔知佢有冇用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係啲貓仔百厭又唔怕屎,至會敢玩吊床,真係嘥晒一擔心機

      刪除
  5. 哈哈,好搞笑呀,佢地C都唔肯上吊床
    我以阿姐唔識講廣東話架....

    回覆刪除
    回覆
    1. 都預咗佢哋會驚唔敢玩,阿姐係爺爺嫲嫲湊大,啲廣東話都講得好純正,唔多似ABC

      刪除
  6. 哈哈.........佢哋好驚驚 , 張吊床整得咁辛苦無貓肯玩 , 咪浪費咗呀姐男友嘅心機囉~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,嘥晒啲心機,佢仲好期待貓地會玩

      刪除
  7. 唔啱佢地心水,有辦法囉。

    回覆刪除