2016年4月3日 星期日

愛搓搓

天氣開始凍時,我將其中一張床攞出廳比貓地瞓,等佢哋係廳時瞓貓床無咁凍,夏天貓床會收番入房

我將張貓床搬去個廳近住個heater,Charco仔好鍾意呢個位置,好鍾意去瞓



見到個貓抓板係度,又要霸吓個貓抓板


仲成日會搓張貓床


就算將貓床放去第二度都係會去搓搓搓





天師仔都鍾意搓搓搓,但佢就比較鍾意搓被被


佢又黑又郁,都對唔到焦,哈哈





Charco仔都會搓被被o架



Marble仔都鍾意搓被被,不過佢鍾意人瞓咗上床冚好被,再上床搓被被,所以都影佢唔到





20 則留言:

  1. 回覆
    1. Charco仔小時候好少搓,反而大個咗至搓

      刪除
  2. 有說搓搓搓係佢地細個飲媽媽奶嘅動作
    Rouquin 就鐘意上我大脾搓搓搓, 最慘係佢最後會出爪 T-T

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般佢哋都好少搓人,但有時我哋係床冚咗被佢都會搓

      刪除
  3. 係喎, 貓貓總愛搓搓, 臭吉都會搓, 當佢瞓醒想落床就會搓我 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢係想叫醒妳要開始服侍佢呢,哈哈

      刪除
  4. 哈哈,我隻肥仔都係,又黑又郁好難影到佢

    回覆刪除
  5. 黑蚊蚊影相都係差啲,細B佢好啲未呀﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢皮膚好左d,依家又到腸胃有事啦,前日才再睇醫生

      刪除
    2. 細B快啲好番,藥到病除

      刪除
  6. 回覆
    1. 人哋話係佢地細個飲媽媽奶嘅搓乳動作

      刪除
  7. 搓來搓去……都係想整到張床個位好瞓d,哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怪得佢唔會搓我肚腩,因為佢哋唔鍾意瞓我肚腩,哈哈

      刪除
  8. 叫佢地幫手搓麵粉都好喎,哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想佢哋幫手搓背,搓肚腩多啲囉,哈哈

      刪除