2016年3月27日 星期日

新屎坑三日香

有時我同阿姐託家姐姨甥幫手買嘢寄過o黎,個郵箱咁大個,實留比貓哋玩陣,不過真係只玩幾日




天師仔想跳入去又唔敢




 Charco仔要玩到個箱反轉至過癮



 所以依家有呢啲紙箱都費事留低比佢哋玩,而且成個廳都係貓地o既玩具o黎




29 則留言:

  1. 哈哈,見到個紙箱就八八卦卦去搞下,係咪想換新床呀! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 八八卦卦就一定o架喇,但攞o黎做新床就無興趣

      刪除
  2. 我地都係喎, 有紙盒一定唔伯即刻扔 ^^

    回覆刪除
  3. 哈哈,都唔明佢地點解咁鐘意玩

    回覆刪除
  4. 佢地鐘意細紙箱, 迫迫地最啱

    回覆刪除
  5. haha 我見過嘅貓咪都好鍾意玩紙箱

    回覆刪除
  6. 都唔明佢地有靚床唔訓係要訓紙樣箱, 有玩具唔玩,玩紙波..haha..我屋企d紙箱訓一排跟住突然當仇人咁支解到周街都係...hahhaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我嗰幾隻唔會咬爛啲紙盒,做貓肉碎紙機,哈哈
      其實咪仲好唔駛嘥錢買玩具比佢哋玩,求其一啲嘢佢哋都可以玩餐飽

      刪除
  7. 廢物利用比貓哋玩 , 唔錯呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要係佢哋鍾意,唔駛特登買啲貓用品,最驚係佢哋唔鍾意,嘥晒啲錢

      刪除
  8. 玩紙箱捉迷藏?想躲起等你去揾呀:)
    我d狗就中意咬紙箱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲貓愛玩躲貓貓吖嗎,妳家有兩隻“狗肉碎紙機”,哈哈

      刪除
    2. 哈哈,狗肉碎紙機!講得好傳神呵!

      刪除
  9. 回覆
    1. 但我覺得我家三貓對啲太高身o既箱興趣唔大

      刪除
  10. 回覆
    1. 但我覺得我家三貓對啲太高身o既箱興趣唔大

      刪除
  11. 貓地只係好奇心重,好快就會玩厭。

    回覆刪除