2016年3月13日 星期日

掛住阿姐

原本阿姐呢個星期學校係spring break,但阿姐要留係學校幫個professor 做research,所以唔返來了,好難得至等到阿姐學校放長假,但佢又唔返o黎,好掛住阿姐呢,我諗阿姐都一定好掛住三貓

會掛住有貓黐佢時 








會掛住有貓陪佢、陪瞓時





會掛住有貓陪做功課時




其實天師仔乘機搞搞震,想搞阿姐枝筆


咁唔知貓地瞓住阿姐張床時,有無掛住阿姐呢﹖

 






28 則留言:

  1. 阿姐唔得閒返嚟, 你去搵佢咪得囉 HEHE
    我估天師仔係想幫阿姐做功課 XP
    我相信三寶都會掛住阿姐啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔識楂車,佢老豆都未必肯特登楂車去探佢,唯有等遲啲啦,佢話下個月搵個星期weekend返o黎喎,天師仔識幫阿姐做功課就真係叻叻貓喇,三貓話多個人係屋企,就多個人餵零食,哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 阿姐返o黎咪多個人餵零食囉,三貓只掛住食,哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. Charco仔唔黐人o架,Marble仔都係一時時o架咋

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實楂車如果唔塞車都係個半鐘,不過我又唔識楂車,佢老豆都未必肯特登楂車去探佢

      刪除
  5. 阿姐響邊度讀書?媽媽最掛住阿姐!今次唔返黎要等幾耐先再有長假期?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係康州,楂車如果唔塞車都係個半鐘,之後都無長假,5月就畢業,佢話下個月搵個星期weekend返o黎喎

      刪除
  6. 貓地和媽都掛住阿姐。阿姐也掛住媽和貓地。

    回覆刪除
  7. 時間過得快, 阿姐就快畢業啦

    回覆刪除
  8. 等阿姐畢業返嚟,就大家都可以成日見,唔駛咁掛啦!:)

    襯阿姐唔喺度,妳得閒同朋友去wet下,咁阿姐返嚟,妳就可以帶佢試新嘢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐畢咗業都未必係紐約搵到工做,不過呢啲到時至算啦,我無咩朋友,宅婦一名,仲係“隠閉師奶”,好少出街,所以每次係阿姐帶我去食好嘢

      刪除
  9. 咁阿姐幾時返黎呀?佢讀埋今年之ma,好快啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐話下個月搵個星期weekend返o黎喎,5月就畢業,好快就到

      刪除
  10. 睇得出你好掛住呀姐呢 , 做媽媽真係會心掛掛~!!

    回覆刪除
  11. 至掛住嘅肯定係阿媽…TAT

    回覆刪除
  12. 貓地可以睹物思姐,訓住張被都OK架。

    回覆刪除