2016年3月6日 星期日

貓地食菜菜

過農曆年時,仔仔爸係神檯前地下放咗碟唐生菜,我諗係拜神用的,但以前都唔見我奶奶咁做,真奇怪,Marble仔對啲菜非常有興趣,成日走去食



連Charco仔都係咁


但影住佢時,佢又唔食


仲成日整跌晒出o黎


其實係好耐之前某日Charco仔係廚房見老豆係度洗生菜,佢老豆就試吓比咗塊佢食,佢又真係食喎





碟菜乾晒,都要去食



都食得幾快



雖然已經過埋正月十五,可能仔仔爸見兩貓咁鍾意,都繼續放碟菜係度,依家仲會時時換啲新鮮菜比佢哋o忝




37 則留言:

  1. HAHA 佢哋同 d 神講要開心 share

    回覆刪除
  2. 我覺得貓地似農曆新年採青啫! XD

    回覆刪除
  3. 我見過有D貓地食草,出街時會揾草食架,菜都可能仲啱佢地呢。

    回覆刪除
  4. 食菜菜好喎,難得鐘意食,咪比多啲囉^^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 都慳唔到,天師仔唔食菜,貓草都係仲要買

      刪除
  6. 真係識食 , 知道新鮮又有益 , 抵讚~!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 我屋企D生菜通常都係比龜食,真係唔知貓地會食, 下次試下比dingding睇下佢吼唔吼先..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我驚龜龜到時話dingding同佢爭菜食喎,哈哈

      刪除
  8. 吃菜好似吃草咁,我肥仔、卡樂b好愛添, 不過唔係所有菜都吃, 唔吃芥蘭、油麥菜

    回覆刪除
  9. 咁以後要食多D菜菜啦, 咁係外國地方有拜神野買??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐人超市都有基本拜神用品賣,係唐人街有專買拜神用品o既舖頭,連紙紥舖都有

      刪除
  10. 我家巨貓都中意食菜, 不過係紫菜 ^^

    回覆刪除
  11. 我家姐屋企4隻之中有2隻好中意生食蔬菜, 不過一定要洗過再浸水1粒鐘至比貓地食, 因為怕有農藥, 遇到最好買有機菜~

    回覆刪除
  12. Charco仔見你偷影佢,梗係唔食啦!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明呢樣唔係佢好鍾意囉,如果係佢鍾意食嗰啲,佢最驚唔比佢食多過唔比影相囉

      刪除
  13. 哈哈,點解妳仲影既,唔阻止佢地食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 食菜無壞,我見有啲貓友啲貓都食菜

      刪除
  14. CoCo最鐘意食白菜仔同西洋菜!(=^・^=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 西洋菜應該都有啲啲苦澀味,竟然鍾意食

      刪除