2016年2月28日 星期日

隱蔽

貓地最愛就係喺屋企捐窿捐罅,玩躲貓貓,由其係Charco仔同天師仔,又黑蚊蚊,搞到要成日週圍去搵






黑蚊蚊,差啲都睇佢唔到







其實Charco仔最鍾意走入個襪箱度搞搞震

 
又識搵嘢做掩護



 









阿姐話試過搵唔到Marble仔,原來佢捐咗入被竇,等佢自己捐番出o黎至知道


都係無計o架喇,繼續係屋企同貓地一齊玩躲貓貓啦,哈哈



26 則留言:

  1. 躲貓貓這個遊戲,係貓貓最鍾意的玩意。

    回覆刪除
  2. 捐窿捐罅係佢地本性呢
    有次我以為少爺去左街, 原來佢匿埋大覺瞓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有試過搵均成間屋無唔見,以為跟咗出門口,原來匿係啲衫度,真係嚇屎屎

      刪除
  3. 真係黑蚊蚊。夜晚咪淨係見到双眼lor?

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講,閂咗燈兩隻黑蚊蚊,都仲可以睇到有兩團黑色,反而Marble仔,一閂燈仲睇佢唔到

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實都唔駛o既,佢哋唔會瞓係路邊,唔怕踩到佢哋

      刪除
  5. 哈哈,除非全屋都用鮮色嘅色調,唔係就真係幾難揾!

    咁佢哋聽到開飯聲會唔會馬上蒲頭架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳睇我張梳化係黑色,唔係舖張窗簾布係上面,兩隻黑蚊蚊瞓上去,真係會睇唔到,啲貓咁醒,聽到啲膠袋聲,都以為開零食,實蒲頭,由其係最為食嗰兩隻

      刪除
  6. HAHA 佢哋匿埋真係好難搵, 若係我, 我會用零食引佢哋出嚟 HEHE

    回覆刪除
  7. 有一張好似食緊布..haha
    我都係因為經常死都搵唔到貓, 先比ding帶頸帶, 不過而家佢已經可以令個噹噹唔響之下郁動!=="

    回覆刪除
  8. 如果Charco仔同天師仔匿得好耐真係好難搵到佢地喎,好似我契B咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時用零食都引唔到出o黎,所以幾驚佢哋係走咗出去

      刪除
  9. 呢啲叫親子活動 , 最緊要玩得開心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三貓︰比啲嘢您哋玩,等您哋唔駛咁悶,哈哈

      刪除
  10. HI, 我都有兩隻喵星人, 其中一隻都係黑身, 四蹢踏雪,哨牙!

    回覆刪除
  11. 周圍搵佢地咪當同你玩左囉, 佢地真係好得意~~

    回覆刪除
  12. 好在我屋企細, 一眼睇晒 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳一個住,無咁多雜物,人多自然就雜物多

      刪除