2016年2月1日 星期一

走去食西餐

我之前咪講過我係個唔鍾意食西餐o既人,不過一餐半餐就無所謂啦,而且今次係我主動話要食西餐,點解﹖

話說Yu 氏family約咗尋晚食團年飯,原先係諗住襯阿姐仲放緊假時兼早啲食,酒樓又無咁多人,容易訂枱,但因為大伯返咗香港,17號至返o黎,所以要遷造佢而遲啲食,所以阿姐就特登返o黎一轉,而且佢仲同埋上次個同學仔一齊返o黎

今次阿姐就醒喇,一返o黎食完飯就請貓地食魚扒,所以就氹到Marble仔好快就黐住阿姐



再夜啲,仲上定床等埋阿姐一齊瞓


到星期六,仔仔爸公司食團年飯,咁無人煮飯,自然要出去食,因為遷就阿姐個同學仔,所以我咪提意去食西餐囉,都唔係特登就佢o既,咁見食團年飯都係食中菜,咁無謂再食中餐,想食泰國菜,咁啱佢哋lunch 就係食泰國嘢,所以我咪提議食西餐

都係喺屋企附近搵食啦,阿姐search 一間,有青口、有龍蝦湯,話啱我食喎



好鬼有情調




佢哋兩個叫咗呢個,有個南瓜湯同辣雞扒漢堡


我就叫咗龍蝦湯


白酒青口,都好大煲,大家一齊食




食完仲叫咗個心太軟share 食



我哋食緊飯o既同時,仔仔爸亦到send 咗張相比阿姐,阿姐一睇話佢放毒呢


返到屋企沖涼前,阿姐不改玩貓o既本色,捉Charco仔玩




Charco仔無奈兼無眼睇


阿姐入房陪我傾計,Marble仔又自動波o黎搵阿姐,真係識氹阿姐


Marble仔又等阿姐瞓



 第二朝,我同佢哋去茶餐廳食早餐


每次我同阿姐去,都係例牌叫肉絲湯米粉,我食炸菜,阿姐就食雪菜

老番仔都係食番西式早餐


食完早餐,佢兩個就走去行Brooklyn 橋,我就返屋企

佢哋行完去地鐵站接埋阿姐男友仔至返屋企,之後就去攞車去酒樓,仔仔爸又比阿姐楂車


7點幾食完,即刻車阿姐同同學仔去火車站,等佢哋坐火車返康州,返到去都成10點幾了



18 則留言:

  1. 個西餐好吸引呀,尤其最尾份心太軟,仲做到咁正嘅"流心"效果,好想試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 您哋鍾意食西餐的,會覺得吸引喔,個心太軟都好好味,又唔算太甜

      刪除
  2. 我都係鍾意食中餐多D,西餐就可以耐唔耐食下都得。

    回覆刪除
  3. 呢間西餐賣相真係唔錯 , 第日又多個選擇呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但如果想再食西餐,應該會嘗試其他

      刪除
  4. 我屋企好少食中餐, 買唔到料係原因

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明白妳處境,好彩o既係我住係多唐人o既城市,買唐人嘢方便

      刪除
  5. 回覆
    1. 我以前都好鍾意食雪菜,但呢幾年愛上食炸菜

      刪除
  6. Charcoal個頭飾真係好盞鬼:)

    回覆刪除
  7. 哈哈~~我鐘意食西餐,呢餐睇到我流口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意食西餐可以多啲選擇,唔似得我,來來去去都係食唐餐、日本餐、馬拉餐、越南餐

      刪除