2016年2月22日 星期一

阿姐生日飯

原本今個月阿姐話唔返o黎同我哋食預祝生日飯,佢話要同啲roommate、朋友留係康州慶祝,見今年係佢大學最後一年就由得佢啦,但佢其中一位roommate 因為要返屋企一敞,佢屋企住係New Jersey,所以話一齊去紐約預早同佢慶祝生日

星期六阿姐同啲同學仔一齊搭火車返紐約,佢哋Book 咗唱K,阿姐仲約埋佢個好朋友Tracy


佢哋唱完K,飲完嘢至call 仔仔爸去接佢返屋企

星期日,係屋企食完早餐,要同阿姐去買嘢,我同阿姐講夠鐘換衫出街喇,一入到阿姐房就見到





阿姐話佢點捨得起身呀,唯有等Marble仔自己主動走咗貓,至換衫出街

我哋走去行Broadway,阿姐話去St. Mark食泰國菜,佢之前同啲friend o黎過,話呢間啲Lunch set 幾抵食



因為早餐我哋又好晏至食,今晚又會比較早去食飯,所以我哋唔敢食咁飽,只叫咗一個Set lunch “些牙”食 ,而呢問o既Happy Hour 全部$3


我哋叫咗個海鮮Pad Thai,叫咗杯cocktail (右手邊有飲筒嗰杯),味道真係唔錯



行完街買完嘢趕返屋企餵飽啲貓,至楂車上Midtown食飯,咁阿姐生日就梗係唔好食中餐,要就吓阿姐食西餐啦

之前睇過啲旅遊節目,啲西班牙海鮮炒飯都幾正,我又幾想試,所以叫阿姐search 邊間有得食




呢間仲有coupon,比$20可以當$50用


呢個係送o既小食


個炒飲兩人份量,但超大碟,其實一早都預咗食唔晒要打包


所以都叫多兩款菜式試吓

牛尾


牛肚湯


個炒飯炒得幾乾身,我鍾意,因為我本身唔係咁鍾意撈汁食飯,唔鍾意濕,啲蜆好大隻,但可能大隻得滯,啲蜆肉唔熟


呢一餐o黎講,每樣都好好味


今年情人節當日好鬼凍,睇Marble仔嗰日都捲埋個波咁瞓


不過就算唔凍都唔會去慶祝o架啦,都老夫老妻,都好多年無慶祝

嗰日仔仔爸攞衫去洗,又要買餸、又要買報紙,佢見當日報紙呢間donut 店有coupon 有平,仲有心型dount 咁應節,就買咗半打返o黎食

 \

裡面啲醬好鬼死甜,我嗰幾日喉嚨已經唔係咁舒服,啲dount又唔可以攞得耐,想唔比面相公唔食都唔得,食完搞到起晒痰,呀唔係,係嘢晒痰,仲更加唔舒服,查實呢,我覺得佢買o黎係想show off 多啲,因為佢即刻影相post 上佢屋企人個WeChat group 度呃like ,哈哈





30 則留言:

  1. 阿姐生日快樂!!!
    心心冬甩, SWEET SWEET ^^

    回覆刪除
  2. 阿姐Happpy Birthday <3
    Marble仔比個kiss阿姐la ^3^
    我都好怕太甜ge食物 ;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,啲仔點會肯錫阿姐,肯黐人已經好好了,我依家都唔鍾意食太甜,飲咖啡都可以唔落糖

      刪除
  3. 祝:阿姐Happpy Birthday!
    你相公咁識做,你梗係要俾面啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,買咗唔食佢會鬧我o架,點敢唔食

      刪除
  4. 阿姐, 生日快樂!
    佢鐘意食西餐多D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 代阿姐多謝妳,咁又唔係特別鍾意食西餐,係屋企已經成日食中餐,係應該搵第二啲嘢食o既

      刪除
  5. Happy birthday阿姐!

    Happy hour好抵食呀,夜晚嗰餐又有得用coupon,所以我成日都覺得美國食嘢真係抵過加拿大好多架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代阿姐多謝妳,嗰間泰國菜係lunch至抵食,晚市啲嘢都好貴o架,所以去開嗰頭帶我去食,阿姐話好多餐廳都有呢啲coupon,要上網搵囉,佢之前都試過搵coupon餐廳同男友仔去据扒

      刪除
  6. 回覆
    1. 情人節限量,不過如果唔係有coupon,我諗佢都未必會買,哈哈

      刪除
  7. 心形 Donut 又真係呃到like 到呢 , 咔咔~!!

    回覆刪除
  8. 阿姐生日快樂~~(๑´ㅂ`๑)
    仔仔爸咁有心思,咁仔仔媽你咪好似啲冬甩咁……甜都漏囉!嘻嘻(´ψψ`●)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,咁又無喎,但個冬甩啲cream真係甜到想死就真

      刪除
  9. 祝阿姐生日快樂,心型冬甩好吸睛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 代阿姐多謝妳,咁靚實呃到like,哈哈

      刪除
  10. 都好呀,呃like 都叫有你心先:)

    回覆刪除
  11. 遲遲遲來的生日快樂!!!一家人身體健康!!學業進步!!

    回覆刪除
  12. 好開心bor~~ 但唔好意思, 太耐無巡blog, 但我都要講句遲來的生日快樂阿姐!! 哈哈哈~~

    回覆刪除
  13. 原來Marble 都好巨型下
    阿姐一手都抱唔晒
    老外d cake呀, donut呀, 都好甜, 我怕怕...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係唔算細隻,而且又肥,依家抱起佢都好重,本身個donut都唔算太甜,係裡面啲饀好鬼甜

      刪除