2016年2月7日 星期日

三貓關係

我家三貓,Charco仔同天師仔就比較friend,話晒都相處咗多年



 




 
Marble仔成日發少爺脾氣,有時摸吓佢都會發脾氣鬧人兼走咗去,由其等緊食蒸雞,唔耐煩就見貓打貓,最愛打Charco仔,所以Charco仔怕咗佢
Marble仔雖然肥過天師仔,但佢蝦天師仔唔到,天師仔唔怕佢,仲會兇番佢轉頭,所以Marble仔會驚天師仔




天師仔愛上我張床瞓,有時Marble仔見天師仔係床上,佢都唔敢上o黎


就算敢都會坐開啲



有次係Marble仔先係阿姐床瞓,天師仔想上床,我驚天師仔一上床,Marble仔就走,所以我執咗地下張貓床放上床,等天師仔瞓係貓床上面,唔好太接近Marble仔


咁有時Marble仔見天師仔無咩動作,又無咩威脅,佢又唔會走o既







 基本上三貓都算相處融洽的







早個星期前收到圓丸媽寄比我o既坐枱年曆,有好多貓貓狗狗


 其中一月,仲有巨貓呀


呢個年曆宣揚領養o既訊息,被領養後的貓狗都得到幸福,所以請支持領養,支持“動物朋友”

幫肋還在流浪的小動物

今日係年三十,香港時間已經係年初一,我係度祝各位

新春愉快,最緊要係身體健康,事事如意,恭喜、恭喜




30 則留言:

  1. 動物朋友每星期幫幾十隻動物絕育,只靠三人運作,要多多支持!
    動物相處有牠們的一套,我家兩灰貓十年不和,但妹頭來咗唔夠5個月,已逐漸融化肥仔的戾氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 人夾人緣,貓都要夾貓緣,當然希望見到佢哋可以攬頭攬頸,見佢哋相處得到,已經好安慰

      刪除
  2. 恭喜發財! 事事如意! 身體健康!
    話俾 Marble 仔聽, 有時打架唔係靠大隻架, 都好講身手同技巧架 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓都識睇形勢,識欺善怕惡
      祝新春快樂,人貓都身體健康

      刪除
  3. 新年快樂, 祝你猴年大吉, 你同三隻貓貓身體健康, 萬事如意~~

    回覆刪除
  4. 哈哈, 大隻唔一定大晒O既 ^^ 祝你們一家健健康康, 開開心心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻衰仔識欺善怕惡,新春愉快,最緊要都係身體健康

      刪除
  5. Ruby恭喜發財,祝妳一家身體健康,心想事成

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,最緊要都係身體健康,妳同車爸繼續甜甜蜜蜜

      刪除
  6. 回覆
    1. 恭喜發財,最緊要都係身體健康,事事如意

      刪除
  7. 祝妳們一家:身體健康!萬事如意!恭喜、恭喜....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,最緊要都係身體健康,笑口常開

      刪除
  8. 新年快樂!心想事成!

    三貓關係睇嚟同入門先後無關,大家都係試水温然後恰得就恰,唔恰得就閃!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀,貓夾貓緣,佢哋相處ok就滿足了

      刪除
  9. 祝你們一家:身體健康! 事事如意! 恭喜發財!

    回覆刪除
  10. 天師仔以前見慣大場面, 跑過江湖, 駛咩驚呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,佢以前追樓下老番超市隻貓,追九條街o架,幾勁呀

      刪除
  11. 祝你一家猴年行好運!萬事勝意!(≧∇≦)
    你班囝囝就一團和氣!肥肥白白!嘻 (´ψψ`●)

    回覆刪除
  12. 我有時想:同色是否比較易相處呢?所以我家三隻黃貓才能做朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知,又或者Marble仔以前只有佢一隻,所以唔慣同其他貓相處

      刪除
  13. 都算好呀,三貓算融合,我細B同第三隻咕B終於相處不太好

    回覆刪除
  14. 祝萬事如意!身體健康!
    只看貓樣,兩隻黑的我分不到誰是誰。從上而下,一肥一瘦就好明顯分別到了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻黑蚊蚊要睇身型同條尾至分得到

      刪除
  15. 同 ee 拜過年先 , 祝ee 猴年心想事成 , 工作順利 , 身體健康 , 恭喜恭喜~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,最緊要都係身體健康,家奴有好o既身體至可以搵多啲錢買嘢比主子,主子有好o既身體至可以食多啲好嘢,哈哈

      刪除