2016年3月19日 星期六

Charco仔搞搞震

個入牆櫃打開咗,天師仔有咩睇呢﹖


原來Charco仔走咗上去





其實咁高佢邊度跳到上去吖,係佢有時用手“了”開個櫃門,仔仔爸咪抱佢上去八囉,佢八完會自己跳番落o黎,曾經佢試過跳落o黎時,後腳一撐,撐咗盒攪拌機落o黎打爛咗,不過我哋呢啲“慈父母”,縱貓成性,貓地鍾意都由得佢哋,哈哈





30 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔會,度門係無門鎖,只係“掩”埋,所以佢哋成係門底日用手“了”開,而且我哋一見度門開咗,都會裝吓有無貓係裡面

      刪除
  2. 未睇到文末時,我都已經諗緊Charco仔點跳到上去,原來係有幫兇嘅! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係有人幫,根本無位可以借力跳上去,係佢老豆至咁縱佢,比佢上去八

      刪除
  3. 打爛嘢冇所謂, 最緊要唔好整傷貓哋啫 hehe

    回覆刪除
  4. 仔阿仔命阿命~我明,我真係明haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係諗到,佢哋只可以陪伴我十幾年,所以一定會就晒佢哋

      刪除
  5. 嘩佢咁乖唔食膠袋既?!我屋企全新野要落鎖=="

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩佢哋唔會亂食啲唔應該食o既嘢,佢哋都算乖同好好養

      刪除
  6. 我好怕打開個衣櫃呢,一打開貓地就9秒9跳上去,好難才叫得番佢地落黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果嗰個衣櫃係唔比貓入,我會搵嘢頂住對門,佢哋‘了”唔開,走咗入去o既話,我會趕佢哋出o黎,其他佢哋可以入的,我都由得佢哋

      刪除
  7. Charco仔好靚仔呀,好似美少女戰士月野兔隻喵喵 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢眼仔碌碌又真係幾靚仔,三貓影相佢最上鏡

      刪除
  8. Charco 仔咁可愛 , 又點捨得鬧呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為愛佢哋囉,所以佢哋幾曳都唔捨得鬧

      刪除
  9. 企高d,視野廣濶d,又高高在上d,貓就係比狗的性格要做主人d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三貓得佢鍾意有咁高去咁高,懶係型咁,哈哈

      刪除
  10. 完全明白呢種快樂嘅縱容!(=^・^=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係諗到,佢哋只可以陪伴我十幾年,所以一定會就晒佢哋

      刪除
  11. Mickey都係鬼咁好力,自己開衣櫃門入去,仲要瞓覺豬,我最怕係媽媽唔小心閂左衣櫃門焗c佢 一,一"

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常一見個櫃打開咗都會裝吓有無貓係度

      刪除
  12. 你地錫仔錫到濃,因住阿姐會呷醋架。

    回覆刪除