2016年4月23日 星期六

終於回暖了

呢個星期終於回暖,只係朝早頗為涼少少,加件薄外套就可以了

見咁好天氣又咁暖,橫掂早收工,開始選擇行 Manhattan 橋返屋企


橋外o既景色,對面嗰條就係Brooklyn 橋


其實我就住係Brooklyn 橋旁啡色嗰堆政府屋村,見到最高嗰楝就係新世貿中心,由我屋企行過去都唔係好遠o架咋


一落橋就係唐人街,係孔子大廈前種咗好多櫻花樹,都已經開咗花,之前個星期都仲未見有花,點知天氣一暖,啲花就狂開了



除咗櫻花,好多地方都見到盛放o既花蹤




我屋企樓下嗰棵櫻花樹已經開得好燦爛



最記得情人節嗰兩日好鬼屎凍,兩隻黑兄弟都難得係梳化黐埋一堆



我係廳睇電視都要著埋羽絨背心,攞埋張被出o黎冚,連Marble 仔都走上我大髀吸取溫暖



今日又係行返屋企,通常我一放工就會返屋企餵三貓,見天氣咁鬼好,成日見某日本Blog友post 去Coffee shop坐坐,悠閒咁嘆番個tea,所以我又學吓佢,嘆番個tea,一邊食tea、一邊睇吓小說扮吓文青,哈哈


等回暖真係等咗好耐,因為我個人好怕凍,氣象真係亂晒,到四月尾至o黎回暖,我都盡量環保,為地球盡少少o既棉力,諗起啲北極熊都好難生存,真係好鬼sad



24 則留言:

  1. 仔仔媽, 你唔使去日本也有櫻花睇
    我又係好怕凍
    環保從生活做起

    回覆刪除
    回覆
    1. 但呢區只有一種品種o既櫻花,想睇多啲品種去華盛頓DC睇會多啲,環保o既嘢,做得幾多得幾多

      刪除
  2. 1. 櫻花靚
    2. 我而家仲著緊衛衣, 又話遲D又凍 T-T
    3. 點解你個度有台灣小說, 好羨慕

    回覆刪除
    回覆
    1. 1.呢度都有櫻花睇,唔駛去日本,嘻嘻
      2.希望真係回暖,啲天氣痴線o架,三月都仲有雪落
      3.係圖書館借,係唐人街間圖書館至有咁多中文小說借

      刪除
  3. 好靚呀周圍咁多花仲有櫻花!你有冇花粉症?孔子樓我上次都有經,但太凍無響室外留太耐,第一次去紐約就凍到癲,希望下年見你時,大家唔駛凍到連對眼都包埋就好喇!哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我o黎咗廿幾年都無花粉症,都算叻,最多都係轉天氣時有幾日流吓鼻水咁囉,凍到屎,真係門口都唔想出,到時有時間妳可以o黎我度探三貓

      刪除
  4. 幾好天喎,有幾多度呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 朝早華氐五十幾度,即係攝氐十幾度,下午有成六、七十度,即係攝氐廿幾度

      刪除
  5. 仔仔妈…我呢树就热死死呀,每日都係36、7度

    回覆刪除
    回覆
    1. 戥妳慘,係全年都咁熱,我怕凍都係凍幾個月

      刪除
  6. 天氣回暖, 貓哋會唔會少 d 坐大髀?
    d 花好靚, 尤其係嗰 d 水仙? 定洋水仙? 好大棵呀 <3 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係洋水仙,其實平時貓地唔鍾意坐大髀的

      刪除
  7. 妳行返屋企條路好舒服好靚呀!大概要行幾耐到架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果由我公司開始行番屋企都要一個鐘

      刪除
  8. 我係一個又怕冷又怕熱嘅人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我好“抵”得熱,但上年返香港時,覺得香港真係越o黎越熱,都覺得好惡頂

      刪除
  9. 你就好, marble 會自動坐大脾
    巨B入左門咁耐都未試過

    以前我好唔太怕熱(反而係怕流汗)
    但香港果種係焗, 出到街好似行左入個焗爐咁
    真係好難頂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Marble仔唔係成日坐大髀架,不過佢肯陪瞓,以前我都無咁怕熱,但之前返香港真係頂唔順咁熱

      刪除
  10. 仔仔媽扮文青又真係幾合適呢 , 天氣一回暖 , 啲花就會開得好燦爛 , 原來你嗰度都有櫻花睇 , 羨慕呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係似文青嗎,哈哈
      但呢度只有一種品種,想睇多啲品種,要去啲大型公園,或者要去華盛頓DC睇

      刪除
  11. 坐大脾個張, 貓咪個樣嗲到呢~~~

    回覆刪除