2016年5月8日 星期日

預祝母親節

下個星期日阿姐就大學畢業了,尋日阿姐男友仔幫阿姐車返大部份行李返o黎屋企,順道預早同我慶祝母親節

仔仔爸一直想食印度餐,有朋友介紹佢去呢間食,其實都好近屋企,就係World Trade Centre附近

咁啱呢日姑仔帶個女出o黎唐人街睇醫生,所以叫埋一齊食,其實多啲人食又可以叫多幾款試仲正





啲嘢食係阿姐點,我都唔知叫咩




三文魚


羊肉


咖喱鷄






係餐廳都望到世貿中心


其實啲嘢食都唔錯,只有兩三樣 sauce 有啲辣

食飽飯,仔仔爸車我同姑仔返屋企先,佢就車阿姐、男友、表姐去食生果雪條,但後來佢哋去咗食刨冰



食完佢哋仲去咗間意大利餅店買Cake



 仔仔爸買咗幾件返o黎比我食,今朝攞o黎做早餐


上個星期日,阿姐個契媽話未去過新世貿中心,叫我陪佢行吓,但嗰日落雨,天氣咁差,梗係唔會比錢上頂樓睇風景啦,唯有下次再去過


之後契媽話要去St. Mark 某酒舖買日本梅酒,叫我帶佢去,見去開St. Mark,我就帶佢去上次阿姐帶過我去嗰間泰菜食Lunch set,因為之前聽契媽話想食泰菜,順道預早大家一齊慶祝母親節


今年阿姐送咗兩份母親節禮物比我

呢份係幫啲愛護動物組織買的,又可以氹阿娘,又可以做善事


呢份係阿姐叫個小學同學幫手畫,個同學仔唔知Charco仔係短尾,畫到佢條尾好長


 可能各位睇呢篇Blog時已經過咗母親節,不過都唔緊要啦,都祝各位母親節快樂
 


31 則留言:

  1. 仔仔媽, 母親節快樂!
    話咁快阿姐畢業啦
    阿姐叫個小學同學幫三貓, 幾似樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 母親節快樂,時間真係過得好快,眨吓眼就4年,我最鍾意天師仔嗰張,仔仔爸鍾意Marble仔嗰張

      刪除
  2. 阿姐咁快就畢業嗱 O_O, 時間過得真係快
    阿姐咁孝順, 你日日都可以係母親節 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 話咁快就4年,阿姐都算錫我,都係間唔中只會發吓小姐脾氣

      刪除
  3. 個印度餐好似幾正咁bor,俾妳搞到我都心思思想食添,嘻嘻!

    阿姐畢業,妳會唔會放假陪下佢去玩下呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度餐都幾好味,不過味濃重口味,間唔中食吓就可以
      之前就係諗住一畢業就要快快搵工做,咁多人同時畢業,要爭吖嗎,所以至安排舊年返香港玩咗兩個月,而且佢畢業後,要返學校幫個教授做埋個research,比宿舍佢住,幫手係lab做助手,做6個星期,咁之後再算啦

      刪除
  4. HAPPY MOTHER'S DAY !!!
    恭喜晒, 終於等到阿姐畢業
    不如今年又黎番個畢業旅行來HK (^^)
    今次睇到我流口水唔係D食物
    而係果2份禮物, 好靚靚呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 眨吓眼就讀完,阿姐畢業後,仲要返學校幫個教授做埋個research,比宿舍佢住,幫手係lab做助手,做6個星期,依家至買機票好貴喔,而且一畢業就要快快搵工做啦,咁多人同時畢業,要爭吖嗎,阿姐送啲禮物都好有心思

      刪除
  5. 阿姐都好錫佢阿娘呀
    佢會唔會繼續進修?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐都算乖,如果自己比錢就唔再讀碩士,希望搵到工,間公司肯俾錢佢讀碩士至會讀,佢讀呢四年都已經用咗十萬美金

      刪除
  6. 阿姐終於搬返嚟, 以後多個伴躝街!母親節禮物好有意思!呢間印度舖好正, 睇落好正宗。我都好中意印度餐, 但次次食完個人都好大陣味...hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐行完畢業禮仲要返學校幫個教授做埋個research,比宿舍佢住,幫手係lab做助手,做6個星期,想結伴躝街又要延遲,印度餐都幾好味,不過味濃重口味,間唔中食吓就可以,我見都有印度人去食

      刪除
  7. 回覆
    1. 應該都係一樣咁高,但得一楝,其他地方整咗兩個水池紀念啲死難者

      刪除
  8. 咁快4年la O.O 阿姐前途無限,一定搵到好老闆,俾埋錢佢讀碩士 ^ ^
    3張畫都好靚呀 ^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢想讀,我挖晒啲私己錢都會比佢讀,我最鍾意天師仔嗰張

      刪除
  9. 大家都母親節快樂^0^,有尾的Charco仔也蠻可愛呢!!

    回覆刪除
  10. 祝每個母親日日都快樂!

    回覆刪除
  11. 時間真係過得好快,幾時先話入大學,家陣畢業啦😊

    回覆刪除
  12. 畫得超靚呀!😻勁叻!👍母親節快樂!💟💞💝

    回覆刪除
  13. 大學畢業以後就可以搬返屋企住啦

    回覆刪除
  14. 多謝,開始有時間巡Blog了嗎

    回覆刪除
  15. 好sweet啊!有個咁乖嘅女 *_*

    回覆刪除