2016年6月12日 星期日

熱、熱、熱

早個星期前,天氣開始熱,貓地開始成日攤地


平時我係房,天師仔多數係床陪我,但依家改咗係地下陪我



Marble仔最愛攤係個廳同走廊度





最搞笑係見過幾次佢朝早係個浴缸度



Charco仔一攤親地都鍾意反肚肚




o黎緊呢兩個月都會見到佢哋齊齊攤地o架喇








28 則留言:

  1. 妳哋嗰邊D屋夏天興唔興開冷氣架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱就自然要開冷氣,不過我怕凍好少開,吹風扇就夠,阿姐返屋企就會匿係佢房開冷氣,同貓地一齊歎

      刪除
    2. 我哋都有冷氣亦會開,但以前住温哥華時,唔係好多屋有冷氣架。

      刪除
    3. 紐約熱起上o黎都好熱,所以好少人無冷氣

      刪除
  2. 我地尼度落雨天都有攝氏29度,真係熱得交關!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳哋嗰邊仲係濕熱,仲辛苦,我呢邊都熱得乾爽啲

      刪除
  3. 香港都好死熱, 放工返嚟見到dingdding吽晒!不過佢地真係好識搵涼位既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港夏天真係好熱,以後都盡量唔揀夏天返香港

      刪除
  4. 浴缸冰冰凍嘛,唸起以前老虎有個 blog 友,佢啲貓貓排住隊等瞓洗手盤😁

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢哋好精,feel到個浴缸係乾至會走入去

      刪除
  6. 你鋪塑膠地板已經好凍啦,瞓地最舒服。

    回覆刪除
  7. 唐貓好抵得熱, 我個妹頭有時仲瞓貓床

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有時房開咗冷氣都未必會入房瞓

      刪除
  8. 原來你嗰邊都開始熱 , 我開咗冷氣比呀仔好耐呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度係下午至比較熱,香港就黐線啦,熱到11月

      刪除
  9. 回覆
    1. 係脹卜卜o既肚腩,佢啲毛好厚,所以佢應該比較怕熱

      刪除