2016年6月5日 星期日

突發去Lunch

星期五阿姐個靚仔男朋友個媽咪坐飛機由賓州o黎紐約玩,咁佢兩個當然要去接機,兼係紐約遊覽一下,之後就返康州

今日男友仔媽咪早機返賓州,佢哋一早要楂車o黎紐約機塲送機,阿姐見咁早,走o黎搵阿娘去食Lunch

比佢哋搵到位泊車,佢哋就上o黎,阿姐要見吓三貓

Marble仔唔理阿姐,只掛住望住阿姐男友仔,哈哈

 
仔仔爸要去洗衫,又話食完早餐無耐就唔去

我哋又去St. Mark 搵食,初初阿姐話去番嗰間泰菜食Lunch set,因為好抵食,但我想去食日本餐

之前我行過呢度見有Lunch set,所以建議o黎呢度試吓




只有呢兩款Lunch set

饅魚飯


吞拿魚飯


所以叫多個煙三文魚厚多士


一齊share 食


最後仲叫埋甜品


左邊係Black Sesame Créme Brulée,右邊係櫻花綠茶布甸,兩個都好味,唔太甜

男友仔襯我講緊電話就出手埋單,都算佢識Do,哈哈

食完飯佢哋兩個話想行博物館,我又費事佢哋兜來兜去,我就自己返屋企

下次見阿姐應該係7月3 號國慶日前夕,我哋會去New Jersey表姐度開party


 

23 則留言:

  1. Marble 仔竟然被靚仔吸引 hahahah~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢可能心諗︰靚仔做咩唔入o黎摸吓我,哈哈

      刪除
  2. 又真係好靚仔喎,難怪要望多兩眼😁
    Marble好似又肥咗喎😱

    回覆刪除
    回覆
    1. Marble仔想靚哥哥摸佢呢,點都忍唔到心軟要比零食,想唔肥都難,唉

      刪除
    2. 唔知點解唔比我留言, 所以試下o係小月e度留 :p
      個set lunch 碗飯份量咁少o既, 比我一定唔夠飽


      刪除
    3. 份量唔算多,仲只有四少舊饅魚,要成$15,所以我覺得唔抵食,但啲甜品又真係幾得

      刪除
  3. 呢間日本餐睇嚟唔錯!
    要成個月先再見到阿姐真係幾耐喎, 男朋友仔真係又靚仔又識做, 識得行外母政策!hhaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得啲lunch set唔抵食,得4 舊仔饅魚,但啲甜品就真係好得
      佢又真係好識做,我大伯教我要同阿姐講,要佢同靚仔洗腦,要佢第日養埋外父外母,哈哈
      都預咗要成個月至見個女一次

      刪除
  4. 呀姐嗰男友仔真係好識做.........走去埋單 , 睇嚟呢個靚仔都行埋岳母政策 , 你仲好受落呢 , 咔咔~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個靚仔真係一啲都唔孤寒,好闊綽,唔似得以前嗰個,我大伯教我要同阿姐講,要佢同靚仔洗腦,要佢第日養埋外父外母,哈哈

      刪除
    2. 哈哈........咁你有無咁做呢?

      刪除
    3. 我有同阿姐講,但唔知第日阿姐會唔會同男友仔講

      刪除
  5. 隔一陣見下面,大家更珍惜相敍時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 女生都係外向,點都係黐男朋友時間多啲

      刪除
  6. 呢餐幾正bor,仔仔爸唔嚟真可惜呢!

    咁呢個月,妳又可以得閒D,當休息下lor! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都咁得閒o架啦,個女係屋企可以陪我煲電視劇吖嗎,無咗佢好屋企好靜

      刪除
  7. I always wanna try this place, never did. Food looks good!

    回覆刪除
    回覆
    1. St. Mark真係好多嘢食,附近都唔算難搵車位,可以去試試

      刪除
  8. 回覆
    1. 端午節快樂,小心食糉食到腫,哈哈

      刪除
    2. 唔怕,今晚又食糉配鷄粥做晚餐呢。

      刪除
  9. 男友仔好識做又喎,夠大方合格^0^

    回覆刪除