2016年6月19日 星期日

新墊墊

就係見貓地成日攤地,所以就收埋廳嗰張貓床,開張貓友送o既貓草墊比佢哋



 天師仔最捧場







似唔似坐飛毡


之後到Marble仔,一瞓上去成個墊都遮晒咁滯,個肥身驅好有份量



有少少high 喎佢


Charco仔都有幫襯



懶有型咁,哈哈


天師仔好鍾意張墊,好鍾意埋去瞓,我特登放個貓草枕比佢做枕頭,怕嗰塊鐵會涼浸浸


都瞓得好舒服喎





19 則留言:

  1. 貓草墊?入面有貓草?真係會high嘅?好靚呀😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該有陣貓草味,不過可能好快揮發咗

      刪除
  2. 有新墊用貓地梗係要坐下啦。

    回覆刪除
  3. 係咪裡面有貓草? 如果有, 真係個個都 high high

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該有陣貓草味,不過可能好快揮發咗

      刪除
  4. 天師仔玩得最 high , 睇得我好開心呢~!!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 其實都可以的,有拉鍊位,可以拆開洗

      刪除
  6. Charco仔坐姿係三位貓大少中最優雅嗰個! ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都鍾意疊住對手,懶係斯文咁

      刪除
  7. 車車夏天乜都唔愛淨係愛瞓地下!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓好奇怪,愛搵嘢墊,又或者算係鍾意霸佔一啲嘢

      刪除
  8. 哎吔你呢張我都有呀~, 仲係山長水遠由外國帶番香港...大貓都好鐘意佢~
    啲貓草我會用茶葉包入住然後縫埋再放入去, 咁就可以慳住用之餘又唔會唔知入面張棉點算...

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有得賣,點解要山長水遠係外國帶番o黎呢,外國平啲嗎,外國要打稅喎

      刪除
    2. 吖麻爽好似平啲, 我去過旺角啲舖都唔覺呢個牌子啲嘢賣, 喺好耐之前喺灣仔見過。上次知有朋友喺美國番, 咪訂一張加幾包貓草; 佢哋啲貓草質量真係唔錯,好過好多跟貓抓紙板送嗰啲~

      刪除