2016年11月15日 星期二

阿姐回巢

上個月中,阿姐已經辭咗康州份工,因為時間又長,工作好忙,忙到連食飯都無咩時間食,阿姐瘦咗成十磅呢,我呢個阿娘聽到都好肉赤,(如果嗰十磅減係我度,我就開心屎喇,哈哈)

而且阿姐都開始同男友仔相處發生問題,終於上個星期阿姐就飛咗男友仔搬番屋企


阿姐搬番o黎,最開心當然係我啦,咁啲貓地都開心o既






朝早班貓地食飽早餐,兩隻黑兄弟走上阿姐床陪阿姐,順便補補眠


又或者貓地一食飽,就走晒入阿姐房搵位瞓



阿姐之前去街,見到呢枝貓型紅酒,買o黎送比我


上個星期六,我姑仔幫阿Pat 做生日,會上o黎我屋企煮海鮮餐

所以我姑仔對仔女就好早出咗o黎唐人街,佢哋話去St. Mark 度食雪糕,話有隻新甜品,叫埋我去試吓,所以我一收工,就去join 佢哋

就係試呢隻“Dragon's Breath”





都幾新奇得意,之後佢哋又去另一間舖度買雪糕食




隻匙遇凍就會變紫色


 我哋食飽雪糕就返屋企等食海鮮餐


食完飯,我同阿姐就匿番入房煲劇,因為我哋都唔係好識招呼客人,呢晚又唔駛我洗碗

Marble仔又o黎黐到實


Marble仔搵人摸摸,肯坐上我大髀呢,阿姐好妒忌


Marble仔係都唔肯坐上阿姐大髀,但都乖乖啦


星期日阿姐楂車去Outlet 齊齊Shopping,兩母女,足足行咗6 個鐘


之後去St. Mark 食日本嘢,因為啱啱睇完杜如風嗰套“關西攻略”,搞到好想食手卷

叫咗三款手卷,一個Set Dinner




食完返到屋企都成十點幾

尋日我放工返到屋企,阿姐又話張Starbucks buy one get one free coupon到期,又孖住出去行吓


阿姐依家一邊試吓搵嘢做,如果搵唔到就疊埋心水讀碩士,不過都要出年至有得讀,咁就要搵份Part-time 做住先,不過都係啱啱返o黎,等佢抖吓先啦




25 則留言:

  1. 陰公囉!阿姐真係瘦咗面都尖晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,見到真係好肉赤,但阿姐又唔想肥番喎

      刪除
  2. 阿姐要加油呢 , 希望揾到份好工呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望佢可以搵到份工,個公司會幫佢比學費讀碩士就好了

      刪除
  3. 回覆
    1. 當然,有爸媽服待,係出面要服待男友仔

      刪除
  4. 回覆
    1. 有啲時間係去咗試身,又食個lunch,每間行一吓都要幾個鐘

      刪除
  5. 阿姐返嚟住,你就唔使心掛掛啦
    兩母女拍拖行街街,真開心

    回覆刪除
  6. 阿姐回來住,你家四寶要準備被阿姐玩啦

    回覆刪除
  7. 睇得出阿姐返咗嚟阿娘勁開心!呢排多個伴!

    回覆刪除
  8. 同我99一樣,一見到個女就開心,女始終貼心d!

    難得阿姐肯讀,貴d都要供啦,今時今日有個master degree都好緊要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 父母見到仔女就一定開心架啦,何況我得一粒女
      當然知道多個degree係好啦,但四年大學已經用咗十萬,真係好難頂

      刪除
  9. 阿姐搬返來,你咪好開心,真係好呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有人同我傾計,齊齊睇電視,齊齊去食好西,真係好正

      刪除