2016年11月7日 星期一

等阿姐返o黎

上星期五,阿姐個室友仔生日,佢哋已經同佢出去食飯慶祝生日,阿室友仔都鍾意飲吓雞尾酒,所以阿姐話帶佢返o黎New York 帶佢去飲嘢,因為阿姐男友仔對飲酒無咩興趣,所以佢無跟埋o黎

星期六我知阿姐要返o黎過一晚,所以幫阿姐換過晒啲床單、被袋

啲貓唔知係咪知阿姐會返o黎,一早瞓晒上阿姐床等阿姐返




阿姐返來了


室友仔好鍾意Marble仔,佢見Marble仔係梳化,就黐埋佢度摸佢


點知佢R 中咗佢個“伸脷穴”,Marble仔就狂伸脷,個樣超好笑

 
奇哥仔對呢位哥哥好好奇


半個鐘後,阿姐就同室友出去食飯飲嘢,食完9點幾就返歸

幫室友仔舖定床,Marble仔就第一時間去黐人又討摸






之後天師仔又要上去hea 吓





Marble仔見阿姐上咗床,就去黐阿姐



第二朝瞓醒,Marble仔都係阿姐床度



瞓醒我哋就去咗屋企附近新開嗰間老番餐廳食西式早餐






早排唐人街開咗間整Taiyaki I-Scream,之前都想去試,但大排長龍,見食完早餐,襯佢啱啱開門就去試吓




 之後去咗pet shop 買啲嘢,阿姐同室友仔就返屋企攞番啲嘢,楂車返康州,要返去陪男友仔




22 則留言:

  1. 我睇個點穴神功嘅 video, 笑C我

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前見過有條片隻貓又係咁,估唔到Marble仔都係咁,真係好好笑,我諗好難R正嗰個穴位呢

      刪除
  2. 不停伸脷 XD
    Marble 仔好忙吓, 陪完室友仔又要陪阿姐瞓

    回覆刪除
    回覆
    1. 好搞笑呢,係呀,掛住做PR,唔記得咗阿娘了

      刪除
  3. Marble仔居然有個“伸脷穴”,真係勁搞笑!又,佢勁識冧新朋友呢!;)

    回覆刪除
  4. Marble仔可以做親善大使啦😁

    回覆刪除
  5. “伸脷穴”好得意呀....原來貓貓有“伸脷穴”,好可愛好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前見過有條片隻貓又係咁,估唔到Marble仔都係咁,真係好好笑,都係第一次R中呢個穴位,我諗好難R正嗰個穴位呢

      刪除
  6. Marble仔中左穴呀,真搞笑。

    回覆刪除
  7. 真係好好笑呀 , Marble 仔 lam 脷穴 , 真係有?

    回覆刪除