2016年11月26日 星期六

Shadow 再見

至從娟姐2014年由呢個屋村搬咗去另一區後,我都無再見過我契仔Shadow仔,舊年12月時,娟姐已經話我知,Shadow 仔口腔有個黑色素瘤,醫生話都無得醫,只有一直服食止痛藥同類固醇

之前我送過啲魚扒比娟姐,佢話Shadow 好鍾意食,因為口腔痛,佢都唔太想食嘢,只有用魚扒溝罐罐至肯食,所以見啲魚扒差唔多食晒,我就call 姨甥幫我上網訂,快遞寄o黎比我

每次比魚扒娟姐,至知道Shadow o既情況,直至呢個月娟姐至同我講,Shadow 仔上個月已經去咗彩虹橋

Shadow 仔都算好叻仔,呢個病佢都捱個10 個月,我真係好唔捨得佢😢




如果當年唔係我奶奶強烈反對,佢已經係我個仔,我同佢o既緣份都係得咁淺




22 則留言:

  1. 我相信佢雖然跟係緣份淺薄, 佢始終都有個愛惜佢嘅家

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢跟住娟姐都算坎坷,成日要搬o黎搬去,雖然娟姐好錫佢,唉

      刪除
  2. 貓有貓命,最緊要遇上好主人

    回覆刪除
    回覆
    1. 娟姐好錫佢,但其實佢跟住娟姐都算坎坷,成日要搬o黎搬去,唉

      刪除
  3. 去到彩虹橋離開病魔了,你唔好太難過! 

    回覆刪除
  4. 至緊要佢在生時有過妳同朋友嘅愛鍚,唔駛做流浪貓,妳都唔好太難過啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係娟姐肯帶Shadow返屋企,得番天師仔一隻孤零零,我都唔會帶天師仔返屋企,最後兩兄弟都唔駛做流浪貓,都算好安慰

      刪除
  5. 別太難過, Shadow 仔可以脫離痛苦, 去彩虹橋快快樂樂咁做個小天使, 在生時又有鍚佢 ge 主人, 佢都好幸福架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁太難過我又無咩,只係一提起有啲眼濕濕,仲好唔捨得

      刪除
  6. 不再被病魔苦纏未嘗不是好事,Shadow在彩虹橋上過新生活,一定好開心。

    回覆刪除
  7. 今朝收到美麗過身消息我都喊咗好耐,唯有珍惜眼前吧!

    回覆刪除