2016年12月4日 星期日

黐人 — 奇哥仔

我覺得奇哥仔初o黎我家時比較黐人,好多時見人行入房,佢都會即刻跟住,仲要快過我哋入房跳上床要人摸

會肯坐吓大髀



不過其實都係一時時



慢慢開始唔黐人了


但愛黐住人張床






但阿姐都話奇哥仔會上床搵佢,黐吓佢






仲話奇哥仔會陪佢瞓覺





雖然佢唔係太主動黐人,但肯比人黐吓都算係咁,都已經好過Charco仔




23 則留言:

  1. 奇哥因乜你亂咁喱,奇哥仔真幸福^0^

    回覆刪除
  2. 熟左地頭, 唔駛跟出跟入 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初梗係要扮吓嘢,驚我哋丟佢出街,哈哈

      刪除
  3. 奇哥仔係一位暖男, 好sweet!!雖則係咁, 佢眼神仍然凌厲!hahaha

    回覆刪除
  4. 哈哈, 地位確保, 唔使搵人嗲啦.

    回覆刪除
  5. 奇哥身型飽滿咗喎,仔仔爸仔仔媽功不可沒。:)

    回覆刪除
  6. haha 熟咗就唔使吓吓痴住啦
    阿姐有奇哥仔陪瞓, 好幸福呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐話呢個衰仔都係一時時,又成日蝦佢個寶貝細佬—Charco,唔錫佢呀

      刪除
  7. 我覺得越想痴貓地,佢地就扮晒高竇 >,<”

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似Charco仔咁,唔愛人黐,性格係咁,都無計

      刪除
  8. 都幾好呀~~
    你想黐佢,佢會比你黐,但又唔會成日黐住晒,主動權在你地手,Good 呀 ^^

    回覆刪除