2016年12月10日 星期六

慘慘豬

Marble仔耳仔痕,成日R,R損了,避免佢R,唯有帶頭罩

真係慘慘豬






識得去搵阿姐錫番




阿姐又發儍,哈哈


阿姐話佢懶可憐咁


都已經好勤同佢洗耳仔,都仲係成日R,唉



22 則留言:

  1. 要小心觀察發展, 我家細b被耳仔分泌物困擾了一年, 仍吃緊類固醇控制

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會留意,如果嚴重都會帶佢去睇醫生

      刪除
  2. Marble仔好橙呀,睇見佢個樣都覺得佢無哂心機,希望佢乖乖,好返後唔好再R啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要帶頭罩當然無心機啦,我都希望佢唔係耳仔有大問題,可以好快好番,唔再R

      刪除
  3. 可能要請教醫生啦,我以前隻狗仔又係咁,我又係好勸力咁幫佢洗,點知比獸醫話我太勸力,洗得太密,有反較果😪

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來會咁,我會留意住,如果嚴重都會帶佢去睇醫生

      刪除
  4. 我都想買個頭罩, 唔知邊度有得買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個係寵物用品店買的,我諗去動物診所都有得賣

      刪除
  5. 可能係個別精神比較緊張,因為以前波波都係咁,食D維他命會有幫助,試下比佢自己一間房有安全感~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔知係咪精神緊張,我會留意住,Thank you

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實唔會比佢帶好耐,佢一帶就唔開心,一好少少就唔駛佢帶,仲要睇實佢

      刪除
  7. 哎呀,希望快d 好番啦,痕唔r 好辛苦 ><""""

    回覆刪除
  8. R 耳仔一定有問題 , 請小心檢查一吓呢~!!
    祝 Mable 早日康復~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經成日check住佢隻耳仔,好番一輪又再R

      刪除
  9. 回覆
    1. 唔知呢,裡面有污穢,已洗耳同滴耳水,已經無R,但過一段時間又會R吓

      刪除