2017年9月5日 星期二

長島流浪貓

我姑仔一家住係Long Island (長島),長島居民大部份都係住House,我姑爺仔係長島做郵差的,佢每日派信都好多時都會見到好多放養貓,或者係流浪貓


幾個月前,我姑爺仔派信時,遇到隻親人嘅貓




 初時我姑爺仔會袋定啲零食比佢食



呢隻貓住係呢間屋門前,屋主係一個養貓嘅婆婆,婆婆比咗個大膠箱比佢做竇



婆婆話舊年年尾發現佢,一直都係婆婆餵佢,原本婆婆想收養埋佢,但婆婆隻貓好惡,唔肯比貓貓留係屋企

我姑爺仔覺得婆婆比唔夠糧食佢,所以好多時都帶定乾糧同水,放工特登兜去餵佢











婆婆同婆婆貓



 請埋婆婆貓食



有時仲會攞罐罐比佢食





我姑爺仔話佢越o黎越黐佢,仲會唔捨得佢走






搞到我姑爺仔越o黎越唔捨得佢呢









姑爺仔話呢區起碼都有成十幾隻流浪貓,但呢度啲人好好,唔會趕貓,仲會餵貓,呢度啲貓都算好幸福




15 則留言: