2017年9月17日 星期日

Gathering

我聽日就飛返香港,過半月至返o黎,我姑仔問阿姐會唔會返o黎,問我好唔好出o黎同我哋食餐飯,我答佢話阿姐會返o黎,出o黎食飯當然無問題,最好笑係,我姑仔係Wechat 度“吹雞”,問有無人想出o黎同我食飯喎,仔仔爸都係諗住自己煮,唔出去食

阿姐星期五一放工就揸車趕返o黎一齊食晚飯,Chewy 仲係驚阿姐,不過又要去睇佢阿娘




都係奇哥仔最乖,阿姐一返o黎就去黐阿姐






Chewy 見我係房,入o黎搵我玩,為咗玩,又唔怕佢阿娘,阿姐話佢個女肥晒,個蘿柚圓碌碌呢








一唔玩,又保持距離了


到星期六,姑仔帶咗表妹o黎,叔仔又帶表妹o黎,最後咁啱大伯係唐人街附近,call埋佢上o黎一齊食飯

Bubble 阿娘同貓地影嘅相






開飯了


食完飯又傾吓計,隻Marble 仔走上梳化黐住我叔仔,表妹見Marble 仔伸咗條脷仔出o黎,仲狂笑佢




今朝我又執吓啲行李,天師仔又o黎搞搞震


尋日最後一日返工,即係最後一日餵公司外面啲貓,見隔離公司比咗啲好似貓撈魚肉的東西,放係度比貓食,所以開咗罐頭比佢哋

灰貓驚黑貓唔比佢食






終於一齊食


見最後一日,又要去幫貓地入貓砂、貓糧,例牌先去睇貓,今日只得四隻,又唔見會埋o黎討摸隻黑貓





泊好車先去Food court 食晚餐,再加多個臭豆腐



入完貨,見有啲塞車,仔仔爸行local,唔行highway,見啱啱又買咗貓罐頭,順便兜番去我公司度餵貓

比我見番一排無見嗰隻黑貓呀(最右面嗰隻),好開心呀







見到車底仲有隻黑白貓,好驚人,唔敢出o黎


呢隻黑貓同灰貓都鍾意用手“了”啲罐頭出o黎食 


因為見番黑貓好開心呀,呢篇Blog一定要寫完至瞓,聽日就飛,我除咗會掛住家中五寶,仲會掛住公司外呢三隻貓貓的




18 則留言:

  1. Chewy 係有Da Bird 便是娘 😁
    返HK玩得開心D

    回覆刪除
    回覆
    1. Chewy為咗玩就咩人都唔驚,我今次返香港中伏,要幫手湊姨甥孫

      刪除
  2. 返香港盡情吃喝玩樂,enjoy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返香港當然開心,但我今次中伏,要幫手湊姨甥孫

      刪除
  3. 咁多隻貓貓都會掛住妳啫。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 咁又無,間中仔仔爸send啲相比我睇吓

      刪除
  5. 回覆
    1. 見到您哋好開心,多謝您哋同我慶祝生日

      刪除
  6. Chewy驚阿姐? 但明明係阿姐帶佢返屋企呢!
    開心晒啦終於返香港!仲stay咁耐!!不過呢排好死熱又潮濕
    咁你公司外d貓如果你唔餵佢地識唔識搵食架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Chewy已經唔係成日見,所以佢阿娘返黎都會驚,我初初返屋企都有驚,但第二日已經唔驚了
      本身我公司外的貓都有人餵,原來我返咗香港,仔仔爸每朝返工前都會去放低貓餵比佢哋,我都無叫佢咁做

      刪除
  7. 回覆
    1. 今次都無打算打擾曾經見過面既貓友,而且今次返香港都中伏,要幫手湊姨甥孫,所以更加無時間搵朋友

      刪除
  8. 原來你返來啊? 哎呀,太遲知添,唔係約你啊><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次返香港都中咗伏,要幫手湊姨甥孫,都無咩時間約人見面,下次啦,一定有機會的

      刪除