2017年11月5日 星期日

天師仔入門八年了

返咗o黎New York 都好幾日啦,一來又掛住瞓、二來又要執番好啲相,尋日又去咗康州探阿姐,睇吓佢同男友仔搬咗間新屋,都無時間出Blog,今日一定要“的”起心肝出Blog了,不過唔係出香港之旅,而係先出咗天師仔先,因為天師仔係喺10月15日 o黎我屋企,10月時我又係香港,所以一定要出咗天師仔呢篇先



























 



我天師仔真貓靚仔過上鏡,成日覺得佢影相唔上鏡,所以講影相佢真係比其他貓少,無論點,五貓之中,我都係最錫佢,估計佢有12、13歲,希望佢身體健健康康,比我錫多佢好多年




18 則留言:

  1. 天師仔對眼好有神喎! welcome back for blogging, hahahaaa!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但有時佢又會矇豬睇,好似成日瞓唔醒咁,我一定會繼續寫的

      刪除
  2. Welcome back!!

    祝天師仔健健康康,繼續每年每月每日乖乖陪伴仔仔媽上網!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,比我每年寫佢入門,寫多幾十年

      刪除
  3. 祝天師仔健健康康, 俾你寫佢入門寫多幾十年 hehe

    回覆刪除
  4. 天师仔黑 mang mang 好靓仔😍

    回覆刪除
  5. 早前在FB見到一段花邊新聞, 話說外國有位人兄發現自己隻黑貓性格大變, 於是帶佢睇醫生, 原來貓貓有了情緒病。回家後, 主人將貓養在睡房,每天餵藥。過了幾天,他竟然在房外發現另一隻黑貓. 最後才知擺了烏龍, 給他覺得性格大變, 捉去看醫生的那隻貓是鄰居的, 不是他的。我沒認識多少養黑貓的朋友, 當時看後就想起你。雖然你已介紹了很多次, 其實我仍是不太懂得分辨你家兩隻黑色小寶貝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,連自己隻貓都認唔到,好似啲人養孖仔咁,對得耐都會諗得啦,所以當然您哋分唔清一啲都唔出奇

      刪除
  6. 天師仔祝你身體健康、長命千歲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 願所有毛孩都可健康啲,陪家人耐啲

      刪除
  7. 我都係覺得我家老細真貓好過上鏡, 影親相都嚇鬼

    回覆刪除
  8. 天師仔雖然唔上鏡但依然靚仔 😚

    回覆刪除