2017年11月14日 星期二

中伏

我今次返香港最主要嘅原因係同我二家姐慶祝大壽,我二家姐個女已移民去咗澳洲幾年,阿娘生日,佢哋一家四口當然要返o黎同阿娘慶祝啦,見難得咁齊人,我當然都要返去湊高興聚吓

我今次返香港都係住係我三家姐屋企,當日返到香港都成夜晚7 點,放低行李,好鬼肚餓,就落屋村平台食飯







初初返到香港都係唔慣時差,第一日朝早同姨甥女食完早餐,我就自己去荃灣行吓,見到有捐血站,想話捐血幫吓人,點知篤手指話我血紅素差0.1,唔可以捐,可能係唔夠瞓又食得唔好啦,想捐血都無得捐,真失敗


見三家姐又多個鄰居養咗貓貓,好得意


原來有兩隻,右邊嗰隻比較怕人,左邊嗰隻唔怕我走近,但唔比我摸
 


夜晚我大家姐入o黎荃灣見我,咁就一齊去悅來商場樓下間薩莉亞食飯






舊年年尾,我三家姐個女生咗個女,而佢又搬番返佢阿娘度住,我三家姐幫手湊孫,其實我三家姐做家務助理,一星期返幾日,平時我呢個姨甥孫,如果我三家姐要返工,就搵其他人幫手湊,有時係我其他啲家姐啦,或者係啲契姨婆啦,今次我住係三家姐度,湊呢個姨甥孫嘅責任就交咗比我,所以我今次中伏了

好彩呢個o靚妹都算好湊,唔係就大鑊喇



有時我三家姐會先去買定早餐、麵包比我,等我湊B時有得食,但有時如果個B早醒,就帶埋個B一齊去食埋早餐,三家姐至返工,我湊B



但每個星期一,我個妹休息,佢做完針灸就會上o黎,每次我都會叫佢買個車仔麵上o黎比我食



得頭嗰兩日唔駛我湊姨甥孫,可以落荃灣行吓、睇吓嘢,見到隻矇眼舖頭貓






14 則留言:

  1. 哈哈....原來你講中伏係咁解~~XDDD
    BB 乖就OK啦,而且一個,應該都好湊,只係冇自由,難攪D...
    不過你好好,我信信三家姐個女好感激你的:)

    下次回香港要早揚呀,一聚呀:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鍾意湊小朋友喔,真係好困身
      好,提早通知,起碼都要兩年後至會再返香港

      刪除
  2. 雖然有d掃興, 好似浪費了個假期,一家人沒有所謂

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲地方好想去,又搵到人陪,只可惜係無時間,唔通唔幫咩,又真係講唔過去,最多下次唔再住三家姐度,哈哈

      刪除
  3. 都唔算中伏啦
    有無掛住以前湊阿姐嘅日子?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲地方好想去,又搵到人陪,只可惜係無時間
      咁又無喎,本身我都唔鍾意湊小朋友,阿姐小時候又有嫲嫲湊住

      刪除
  4. 哈哈,我明呀,之前有朋友情況同妳差不多,最後仲改埋機票留喺香港耐啲,因為要等工人姐姐到埗交接。不過一家人,妳就算個口話中伏,個心都唔捨得唔幫手湊。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉,唔通唔幫咩,又唔想下下call 其他家姐上o黎幫手,唔想佢哋特登搭車o黎,除非真係約咗人唔可以改期

      刪除
  5. 見到街坊小菜就流口水,夠鑊氣呀。我哋英國返去唔捐得血,因為英國曾經有瘋牛症。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我話比捐血站啲職員知,我啱啱係美國返黎,最好都唔好捐,因為驚有寨卡病毒,叫我最好一個月後至捐

      刪除
  6. 中伏.....原來係講湊B HAHA
    下次提早約定, 咁返嚟咪可以周圍去玩囉 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 我決定下次唔再住三家姐屋企,咁就唔駛幫人湊B

      刪除
  7. 哈哈原要幫人湊B,怪不得說中伏了!

    回覆刪除