2017年11月6日 星期一

探阿姐

橫掂都未開始講香港之旅,一於講埋呢單先,阿姐同男友仔之前租住嗰間屋租約期滿,咁男友仔個Roommate 話唔想再一齊住,要自己搬開,咁男友仔就唔打算再續租,佢見自己有啲積蓄,佢阿娘又資助佢少少,所以佢決定自己買屋,最後9月尾時,搞掂好晒就搬入新屋

仔仔爸見我係香港返o黎,仲未返工,就話去探阿姐,參觀佢哋間新屋

揸車去康州,沿途都見到有紅葉


阿姐同男友仔嘅新居,門前有萬聖節嘅裝飾


阿姐裝飾嘅信箱

見間屋前yard 後yard 都生咗好多野生啡菇菇


之前阿姐已經同我講,話佢啲鄰居好多都有養貓,仲會放佢哋出o黎週圍走,阿姐話過,如果我去探佢,佢會帶我去搵貓貓

就係阿姐間屋斜對面嗰個鄰居,就養咗2狗同4貓,兩隻狗一見陌生人就狂吠



只見其中一隻貓,初時唔肯出o黎



 兩隻狗又要驚人,又要八卦




貓狗主人出o黎同我哋打招呼,話其餘幾隻貓唔知去咗邊度玩


之後我哋向呢個neighborhood 搵其他貓貓


見到呢隻啡兔,阿姐話佢已經係呢個位置見過呢隻兔幾次


之後見到第二隻貓



後來仲一直跟住我哋唔肯走


沿途見到貓外,仲見到養係屋內嘅狗,有啲一見我哋行埋啲就吠




遇見第三隻貓,呢隻貓初時好怕人,但佢食咗幾粒零食,見無威脅,就開始比人摸,最後仲碌地比人摸








最後又係跟咗我哋一陣

遇見第三隻貓,之前佢唔睬我的,但一聽見阿姐搖個零食袋,問佢要唔要食零食,佢就走出o黎了



佢鼻上有傷痕


又係跟住我哋,最後佢碌地賣萌,哈哈


係另一間屋旁見到兩隻貓,後來隔離屋有個人走出o黎話佢哋係流浪貓o黎




再繼續去搵貓


呢隻貓阿姐見過好多次,好friendly ,仲可以抱




又係想跟人走

搵完貓,男友仔話帶我哋去附近個公園行吓,唔怪得阿姐叫仔仔爸攞大相機啦

我哋揸車一直上到公園頂,有個Castle 塔




有枝國旗,下面有幾枝射燈對住


行上塔頂,週圍都有紅黃葉,啲景色好靚呢





仲見有人帶狗狗o黎行山



初時揸車上o黎,會經過一個湖仔,但當時無位停,所以落山時,搵到個位停一停就落車影影相




之後肚餓,揸車去食嘢,之前阿姐佢哋食過,又真係唔錯食











以下呢幾相係仔仔爸影的,我覺得影得幾靚,係部機影得靚呢﹖定係仔仔爸嘅攝影技術叻咗呢﹖









16 則留言:

  1. 地方靚,影得又靚。點解你哋咁吸貓架。我鄰居的貓貓唔彩我架,叫都唔應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我哋身上有貓“磁場”,最緊要有貓零食係身,哈哈

      刪除
  2. 阿姐新居環境好舒服, 你得閒多 d 去探阿囡, 順便探吓附近 d 毛孩 haha
    係部機影得靚呢﹖定係仔仔爸嘅攝影技術叻咗呢﹖梗係兩樣都有啦, 少一樣都影唔到靚相 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係叫阿姐多啲返黎探我同貓地就真啦
      應該係話仔仔爸終於都“舞”得掂部機就真啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 要成兩個鐘頭車程咁遠,唔係都會成日去

      刪除
  4. 男友仔好難得, 好多洋人都係月月清, 佢儲到錢, 叻!
    我怕你有日去住幾日, 對住D喵星人會唔願走

    回覆刪除
  5. 嘩,好靚又好大呀,住外國真好~~~
    好friendly隻貓,個樣有小小惡咁...定貓本身樣子都似小小惡呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實間屋裡面隔間唔係好大
      係本身隻貓生成惡相

      刪除