2017年11月22日 星期三

泰行之後

去完泰國之後嗰日,姨甥女仲放緊假,我仲未正式開始幫手湊B,而且阿B 又唔舒服


所以嗰朝我瞓醒就自己走落街食粥同炒麵,我一定會食豬紅魚片粥,因為係呢度食唔到豬紅,呢度啲魚片粥係用雪藏龍脷柳,一啲都唔好食


食完嘢,去買個外賣早餐返上去比我姨甥女,因為個B 唔舒服,等姨甥女食完嘢,仲一齊帶阿B 去睇醫生,陪阿B 睇完醫生,我又乘機走去行荃灣

食吓狗仔粉,嘩,好難食呢,食平平豆腐花,都幾滑



行完荃灣,我買埋Lunch 返去比姨甥女食,我又係爭鮮買咗個甜蝦丼食


Kennis 都係喺荃灣返工,我去接佢收工,佢帶我去一田買太陽眼鏡,之後我哋就去南豐中心,因為我約埋其他好姊妹出o黎食飯,仲叫埋阿姐個契爹出o黎,佢係仔仔爸個舊街坊,一直都好好朋友,偷偷影底send 比仔仔爸睇,佢哋都無見十幾年了


多謝阿Pat 老公請食飯

第二日正式開始要湊B,不過驚佢初初唔跟我,叫咗阿Pat 上o黎幫手,阿Pat 除咗係我個好姊妹外,佢都係阿B 嘅契姨婆,我哋仲一齊帶阿B 去食早餐、食Lunch

因為我夜晚約咗個朋友去旺角食飯,未等到三家姐返o黎我就要出門口,好彩阿Pat 係度

搭地鐵出旺角,去食築地番本日式放題

可愛嘅地鐵廣告


食完行女人街幫阿姐買電單車褸



又行去朗豪坊幫阿姐買鴨公仔


另一日,我咪講過三家姐做家務助理,有時有啲熟客會放低鎖匙比佢,一個月至去做一次清
潔,今日三家姐會去西貢做清潔,我話我都好耐無去過西貢,所以揹埋阿B 一齊陪三家姐開工,初時阿B 唔肯黐我,三家姐一行開啲就喊,唯有辛苦三家姐要揹住佢做嘢,我都有幫手吸塵同抺地,當日天氣好熱,做完嘢我哋都坐到四點至搭巴士去西貢市中心

一去到市中心,經過馬會投注站,三家話聽日中秋金多寶,叫我買張六合彩試吓運氣


買完六合彩先去茶餐廳醫肚,再週圍行吓





有人放貓散步呀





我哋係樹下坐吓抖吓,攞阿B 食嘅麵包餵麻雀











平時睇TVB 電視劇,西貢呢度好多人放狗,但今日可能係閒日,都唔係見咁多人放狗







有巴士直接返荃灣,call定姨甥女放工,去悅來商場間元氣食晚飯





12 則留言:

  1. 十八座狗仔粉....你都話難食哩 haha, 有次同同事去試, d 味精重到死, 食完要即刻去買嘢飲, 都唔明點解 d 人話好食

    回覆刪除
  2. 我都一樣好耐無去西貢
    睇到對公仔, 唔通就快好事近??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,對公仔係買定比阿姐個好朋友Tracy 第日結婚的,Tracy 好鍾意黃鴨仔

      刪除
  3. 回覆
    1. 我呢度都有艇仔粥食,咁當然無香港嗰啲咁正啦

      刪除
  4. 阿姐結婚? 我見鴨公仔係結婚衫啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,對公仔係買定比阿姐個好朋友Tracy 第日結婚的,Tracy 好鍾意黃鴨仔,買咗中式嗰款

      刪除
  5. 香港真係好多引C人嘅美食呀~~~

    妳呢篇解開咗我個疑團呀,我就係唔明點樣可以話湊就湊b呢,原來真係認人要warm up下嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實係只要個衰妹見唔到阿婆,就係人都跟,一見到阿婆,連阿媽都唔要

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢唔食生魚片架,其實我都鍾意食日本嘢

      刪除