2017年11月24日 星期五

二家姐大壽

呢一日係我正式自己開始湊B 嘅第一日,好彩都非常順利,阿B 無扭計,其實佢都算好好湊,佢又好為食,只要有嘢比佢食就得,所以好多時三家姐會買定啲麵包返o黎比我餵佢食,佢雖然只有11個月大,佢食嘢一定要自己揸住o黎食,好鬼醒


其實就算三家姐駛唔駛返工,三家姐都好少係屋企煮飯食,好多時都係等埋姨甥仔、姨甥女放工返o黎出去食,今晚又係去悅來商場食





呢一日三家姐唔駛開工,中午我同三家姐帶住阿B,落平台食啲婆仔兩餸飯加點心,因為佢哋有我鍾意嘅蒸浣魚



下午我要去葵芳新都會廣場約咗個保險經記搞啲嘢,順便去行葵涌廣場行吓,幫阿姐買相紙


見葵涌廣場係好多嘢食,但得自己一個人買o黎食又好似無咩意思,諗住第日搵埋姨甥女一齊o黎試

之後搭地鐵返荃灣行一陣,去三聯打吓書訂


返三家姐屋企前,係樓下買咗個碗仔翅食,麻麻地


 晚上我約咗兩個Blog 友去三坡坊心血來潮食潮州嘢


 食到尾聲,突然攞個蛋糕出o黎,話同我提早慶祝生日,當時真係好感動


仲有禮物呢,真係多謝晒您哋


原本今次返香港都無諗住打擾啲貓友、Blog 友,所以都無咩準備手信比人,收到禮物,真係覺得好唔好意思,之後我哋食埋糖水,傾多陣至走

呢日係星期六,通常三家姐星期六日都唔需要開工,朝早就齊齊落平台茶餐廳食早午餐


之後我同三家姐返上樓hea 到4 點至出門口,先搭巴士去深水埗行吓,因為我要幫阿姐搵啲小玩意,去到深水埗一定要食番碗蛇羹


行玩具街


舖頭狗


我仲有掃街邊嘢食,好似去公和食必食嘅豆腐花、煎饟豆腐啦,仲有檔口仔嘅咖喱魷魚、螺肉、牛栢葉啦,不過我通通都唔記得影相,呢晚我約咗我二哥食飯,我二哥佢平時返夜班,今明兩日佢休息,所以佢約我食飯,我哋去咗三上水產食日本嘢







食完就返屋企,三家姐將前日食完隻德國豬手啲皮同條骨,加啲乾瑤柱,煲咗個粥比阿B 做宵夜,我都偷咗啲o黎食,嘻嘻,三家姐煲粥好好味,又好快就煲好,以前阿姐都好鍾意食三姨媽煲嘅粥,所以我send 咗呢張相比阿姐等佢“葡萄吓,哈哈


10月1日呢日係我二家姐做大壽嘅日子,亦係我正日生日

姨甥女Book 咗去悅來酒店食Lunch Buffet 同我做生日
















食飽嘢三家姐就帶阿B返屋企,阿B要瞓晏覺,我陪姨甥女去千色滙買BB 零食,因為有九折,返屋企之前去咗花舖買咗紥花


返到屋企,個個都話要瞓晏覺,唔駛我湊B,我就匿番入房煲電視劇

直至四點,我同三家姐先帶阿B 去藍田海港酒樓,二家姐、二姐夫連埋我個妹都已經到咗,佢哋等人 o黎開枱打麻雀呢,咁佢哋又搵我“戥”住腳先,我都好多年無打過麻雀,而且我本身打麻雀都唔係好叻,佢哋就我有雞糊食,我坐低第一舖就食雞糊



直至我二哥到咗就比佢打,我就贏咗$20 起身

之前買嗰紥花係送比二家姐生日的,我姨甥孫女愛不惜手,成晚都攞住



祝二家姐青春常駐,身體健康


齊人開席,大家都有同我講生日快樂,二嫂仲比咗生日利是我,今年可以返香港同屋企人一齊渡生日,真係好開心







12 則留言:

  1. 阿B腎水不足眼腫
    要煲粥落淮山

    回覆刪除
  2. 姨甥女抵鍚, 同你慶祝生日
    補返句先: 生日快樂! 身體健康!!

    回覆刪除
  3. 祝妳:生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  4. 咁多人同你慶祝生日, 你實好開心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢廿幾年得仔仔爸,阿姐同我慶祝咋

      刪除
  5. 遲來的生日祝福!祝妳每日都過得開開心心,身體健康!

    我覺得年輕時同屋企人過生日好無型,年紀開始大,反而鍾意有家人陪自己慶生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年紀大咗,至覺得更加需要多啲陪住啲屋企人

      刪除
  6. 咪客氣啦!能夠見面已很高興!

    回覆刪除