2017年11月12日 星期日

旅行前後

返香港前一晚,見阿姐同貓地嘅互動




貓地八卦我啲行李




先同阿姐出去茶餐廳食個早餐先


返屋企再次抱抱貓地,阿姐就車我去機塲



坐到前排位,可以伸吓腳,但我點都瞓唔到覺,好辛苦


返到香港當然掛住啲貓貓啦,仔仔爸間中都會WhapsApp 貓地嘅相同片比我睇

孫女Chewy 平時怕公公,但屋企得返公公一個,佢無得揀,都要同公公friend












返咗香港咁耐,好驚貓地會嬲咗我,好彩一入屋,除咗Chewy,四貓都出o黎歡迎我,天師仔同Charco仔仲錫錫我o忝,佢哋又check 我啲行李



到咗第二朝,Chewy 都已經唔驚我

初初返到o黎,有啲唔慣,頭幾日都好早起身,某朝出去食過早餐,買埋報紙,經過一間西藥房,見到西藥房隻貓偷走出門口,好彩佢無週圍走咗去




返o黎諗住抖番陣至返工,或者搵過份新工,原來我返咗香港期間,仔仔爸每朝返工前,都去我公司度餵嗰幾隻公司貓,我都無叫佢咁做,真係估佢唔到,佢話之前唔係成日見嗰隻黑貓都唔係成日出現,難得至見佢一次





16 則留言:

  1. 東岸返香港要幾多個鐘呀。我上到機,次次都食得瞓得,算好彩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要14個鐘,妳就好啦瞓到覺,我瞓唔到攰到爆,好忟憎,唔夠瞓,又唔想食

      刪除
  2. 仔仔爸一個人照顧五個仔女, 都幾辛苦呢

    回覆刪除
  3. 我都係,坐長途機越來越難瞓到,尤其返香港嘅時間同東岸剛好相反,真係特別難適應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得真係好辛苦,如果唔係我都會返密啲,但覺得其實都幾難頂

      刪除
  4. 動物很簡單,邊個對佢好就黏邊個

    回覆刪除
  5. 仔仔爸真係好,你冇叫佢都咁做,你有冇霖爆先? ^3^

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 佢唔駛湊住我,咪可以専心湊所有貓貓

      刪除