2017年11月18日 星期六

泰國行(中)

姨甥仔知我鍾意小動物,話就係做Spa 旁邊有間有小動物嘅Cafe,就叫我哋去玩吓小動物,等佢哋還完神返o黎搵我哋




一入門口見到有鸚鵡、貓貓、天竺鼠







上面仲有一層,無需入塲費,只要幫襯嘢食同嘢飲,原來我無影我哋叫咗啲咩食



上面嗰層都有小動物










可以同浣熊一齊玩


裡面仲有隻大灰狐


隻浣熊好活潑,會摷人褲袋






其實我感覺到啲動物唔係咁開心,睇吓隻灰狐就知,見佢不停咁咬自己啲毛

有隻活潑貓


終於佢哋拜完神返o黎搵我哋,我哋落樓下埋單,樓下其實有隻狐獴可以同人玩,不過當時裡面無人



後尾至見到呢隻芝娃娃


之後我哋搭地鐵去行夜市兼食嘢,我姨甥仔仲約咗佢一個facebook 友





好多嘢食,呢啲係炸昆蟲











買咗烤魷魚



食飽後,姨甥仔托佢個Facebook 友幫我叫“督督車”返酒店


姨甥仔仲唔捨得返房瞓,去酒店附近度行吓






10 則留言:

  1. 動物被困在籠內點會開心,睇見大耳狐狸就感到佢好可憐,放回大自然才是對牠好呢。

    回覆刪除
  2. 我係佢地, 日日困住, 都會唔開心架

    回覆刪除
  3. 間 CAFE 連狐狸、浣熊、狐獴.....都有, 不過佢哋居住空間太細喇, 隻大耳狐狸好似想搵個地方避吓都冇
    嘩~~ 見到 d 炸昆蟲, 真係毛管戙呀

    回覆刪除
  4. 嘩,好開心啊,呢趟香港之旅可以去一轉泰國,伏唔晒啦:)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 但見啲小動物唔開心,覺得佢哋又好慘

      刪除