2017年11月16日 星期四

泰國行(上)

因為我話想去浸Spa,所以三家姐就安排咗個泰國四天遊,就係我返香港第三日出發,同三家姐、姨甥仔、仲有我一個好姐妹Kennis




去到已經天黑,call 咗車去酒店,呢間酒店新開無耐








安頓好,我哋去附近行吓,去7-11 買咗啲嘢返去食


之後我好攰,快快沖完涼爬上床瞓覺

第二朝,先睇得真酒店外嘅環境



睇到對面窗口有隻黃貓呢

 
我同Kennis 先落樓下餐廳食自助早餐,再去酒店泳池游吓水,浸吓按摩池





點知游游吓水,突然聽到爆炸聲,原來對面條電柱發生爆炸仲著火,好彩好快就撲滅


游完水返上房搞攪,就搵三家姐、姨甥仔起身,我哋行出去搵嘢食


有路邊串燒賣,啲鴨腎好正


街口有排檔仔,一於係度試吓



份量真係好少,不過致在試吓



又試吓啲咖啡、奶茶

酒店好近地鐵站,我哋就搭地鐵去Siam Center 行吓








姨甥仔已經Book 好咗間Spa,可以去嘆吓了,正




有嘢飲


好正呀,好舒服呀



 做完晒,仲有個tea set 食


食完後,三家姐同姨甥仔要去四面佛度還神



而我同Kennis 就安排去咗個好特別嘅地方,下篇再講



14 則留言:

  1. 行吓食吓做吓 SPA, 休休閒閒咁, 好舒服

    回覆刪除
  2. 居然無食我喜愛嘅豬手飯

    回覆刪除
  3. 3家姐同妳感情真好(我記得妳都有提過同佢好夾),一齊去旅行玩幾日,呢啲光陰真係priceless!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實每次返香港都有同佢去旅行,上次就去咗台灣

      刪除
  4. 泰國都係唔多敢食街邊野...

    回覆刪除
  5. 我同你一樣,好鍾意掃街,唔怕C,咩都食,哈哈。你去到邊都吸到貓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意掃街架,我啲腸胃好勁,無有怕,我會留意週圍有無貓貓狗狗

      刪除
  6. 泰國係好多人鍾意去玩嘅地方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為價錢平,除非啲人怕食辣,啲嘢都好啱香港人口味

      刪除
  7. 正宗泰國船麵係小小一碗,要食多兩三碗先夠皮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 份量真係好少好少,真係要食兩三碗至夠

      刪除