2017年11月20日 星期一

泰國行(下)

第三日瞓到自然醒,摷醒埋三家姐一齊落樓下食早餐


酒店外近地鐵站有間大型起市Tesco,食完早餐就走去掃貨


無買呢啲呢,只係覺得得意


買咗呢隻“肉肉醬”比貓地


 仲買咗啲熟食同豬手返酒店食




之後我哋搭地鐵去Siam Paragon 行街買嘢





姨甥仔話要去下層買月餅




之後我哋call 車去某酒店,Book咗浸溫泉、做Massage、按腳,又係正到痺





做完仲有芒果糯米飯食


就係附近,有間胡慧沖介紹話幾好食嘅海南雞飯店,我哋就去試吓





 想試埋個肉骨茶,但已經Sold out,所以我哋又行過隔離街食鴨肉粉






啲鴨腸好爽口



 食完我哋行返去某酒店,Call 車返酒店附近食任食BBQ






小食任點


其實我對燒烤麻麻,而且我又唔食牛肉,所以另加一個湯窩,我可以滾熟啲嘢食







食飽就行返酒店,返酒店前又走去Tesco,買咗啲生果返去食


到最後一日,又係先落酒店食早餐,每朝早餐都係嗰啲,真係食到好鬼悶


平時係酒店房望落樓下都見過有幾隻狗行來行去,食完早餐我哋又再次去Tesco 做最後沖刺,行出去比我遇到其中一隻,佢好nice 嘅呢


買埋嘢返去執行李,就call 車去機塲





 入咗閘,就去搵嘢食





仲買定芒果糯米飯返去,慰勞吓要留係屋企嘅姨甥女,要佢獨力湊住個B 幾日,個B 仲要唔舒服




  

16 則留言:

  1. 仔仔媽腸胃真係無得頂,可以盡情享受地道美食!我都想可以好似妳咁隨意食,可惜我太易水肚不服。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己本身平時都好少病,水肚不服應該唔好找上我

      刪除
  2. 瞓到自然醒都可以食到早餐, 若我瞓到自然醒已經係 lunch time haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔會瞓到好晏,尤其我個friend 佢都習慣早睡早起

      刪除
  3. 返嚟香港..........跟住又去咗泰國玩 , 一定好開心呢~!!

    回覆刪除