2017年9月7日 星期四

幫貓沖涼

我姑爺仔見隻貓平時落雨落雪,佢個竇都會濕晒,見佢又咁黐佢,又唔捨得佢過寒冷冬天,所以佢決定帶隻貓貓返屋企

阿姑爺仔初初見佢時叫佢做“衰豬仔”,後來隻貓比佢摸肚仔,佢見到貓貓肚仔有乳頭,應該係女仔,所以改咗名叫佢做“Nicole”


因為呢個星期,我姑爺仔放大假,佢諗住襯呢個禮拜接佢返屋企,可以陪佢多啲,等佢快啲適應新環境

佢帶Nicole 返屋企要先同佢沖涼,但佢又驚自己搞唔掂,問我可唔可以先帶佢上o黎我度,想我哋幫佢沖涼,仔仔爸話無問題

其實上個星期五,阿姑爺仔已經想去捉佢,但貓地嗰日去咗玩,唔見貓,直至星期日下午,姑爺仔再去搵佢,初時都唔見貓


係附近搵咗一陣都唔見,最後佢返上車等,等咗幾分鐘,貓地終於出現,又用乾糧、濕糧引佢入籠,過程都算順利,姑爺仔即刻揸車o黎我屋企


一入屋就送入厠所等佢冷靜吓,天師仔同奇哥仔係厠所門口八卦呢


奇奇忍唔住走入去八




放佢出o黎,原來都幾大隻,仲大隻過Marble仔,仲好重手





仔仔爸先同佢剪咗指甲先,都好乖,都無太大掙扎




係沖涼時多啲掙扎,之後帶佢入房吹毛,幫佢滴埋蝨,餵埋杜蟲藥


之後佢匿係床頭條罅度,用零食氹佢,又係為食貓o黎,我請咗佢食零食之後,我叫佢,佢走埋o黎比我摸,佢真係又乖又親人



搞掂晒姑爺仔就帶佢返屋企,佢先放係Basement 做隔離,個Basement 係姑爺仔父母住的,先放係厠所




第二日




都幾好胃口,終於有大便了




尋晚姑爺仔話落Basement 瞓梳化陪佢,隻衰豬走上梳化同爸爸瞓呢,瞓醒仲幫爸爸“瑪沙處”,姑爺仔都不知幾開心



睇,尋日嘅相,佢瞓係梳化幾自在





好識得氹姻世伯、姻伯母,真係識Do



今日姑爺仔帶咗佢去檢查,原來佢係男仔o黎架,同我當年養Marble仔、奇哥仔時一樣擺晒烏龍,哈哈,其實我幫佢吹毛時,都發覺佢似係男仔多啲

其實我姑仔同佢哋對仔女都好反對我姑爺仔帶貓貓返屋企,佢哋驚貓貓會蝦Bubble 喎,咁Bubble 又有FIV,有驚佢哋會打交傳染喎,不過都帶咗返屋企啦,都係一家人,只要悉心照顧,就唔怕啦



26 則留言:

  1. 好野!有新猫奴!
    剪左耳照計是貓女,成猫好易分辨

    回覆刪除
    回覆
    1. 係加多隻貓,希望隻衰豬識氹掂佢阿娘同阿哥阿姐,快啲接受佢
      香港嗰啲係男右、女左,呢度可能係男左、女右

      刪除
  2. 叻仔喎, 除咗爸爸之外, 仲識 o氹爺爺嫲嫲

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好親人,做流浪貓好嘥,其實我都懷疑佢可能有人養過,如果唔係唔會咁親人

      刪除
  3. 衰豬咁識do嘅,真係抵錫呀<3
    有你地支援,真好(鼓掌)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好親人,咁乖咁可愛,一定要支持啦,咁街上又少一隻流浪貓

      刪除
  4. 乖到無朋友,除咗剪咗耳仔,點睇都唔似浪浪😙

    回覆刪除
  5. 我聽到有人講佢個造型幾靚, 忍唔住笑左
    而家知佢係仔, 係咪改名叫 Nicolas?

    回覆刪除
    回覆
    1. 姑爺仔話唔改喎,照舊叫Nicole 豬,我話不如叫Nick Nick 豬啦

      刪除
  6. 又多一只幸福猫👏🏻👏🏻👏🏻

    回覆刪除
  7. 咁快就很同人親近又唔怕陌生地方,真係似家貓多啲喎! :)

    回覆刪除
  8. 你地都好熱心,養貓嘅好幫手!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係仔o黎o架,姑爺仔又擺烏龍啦,哈哈
      本身佢啲毛都唔覺污糟同硬,沖完涼之後啲毛好滑

      刪除
  10. 回覆
    1. 無改名,佢老豆一樣仲係叫佢做Nicole

      刪除
  11. 隻耳仔無咗忽好心痛呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 流浪既絶育貓係咁架啦,咁愛佢就唔會介意,更加愛錫佢啦

      刪除