2018年8月28日 星期二

奇哥入門兩週年

尋日係奇奇入門二週年

初來時“瘦猛猛”




見佢唔怕人又唔太怕其他三個哥哥,初次見面會fee 就一定有啦


我哋都無將佢隔離好耐,佢好快就同啲哥哥一齊開餐


所以佢都好快同啲哥哥friend




仲霸埋哥哥啲地頭







嗰陣阿Pat 上幫佢影相






都算係個靚Model






有時佢又好鬼屎可愛









愛黐人




依家佢仲好黐我呢,希望佢一直繼續愛黐住我


14 則留言:

  1. 奇哥仔嘅社交能力強
    我最鐘意佢個煲呔look

    回覆刪除
  2. 轉眼就兩年啦,我仲記得個名係阿姐改,因為佢眼仔碌碌好好奇咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳真係好記性,其實所有貓名都係阿姐改的

      刪除
  3. 咁快已經兩年, 第一張相同而家比真係爭好遠!好中意佢用個cool樣做得意動作, 比身體出賣左..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰陣佢真係好瘦,成日覺得佢無呢表情呢,嘻嘻

      刪除
  4. 現在強壯左好多就似隻老虎仔咁。

    回覆刪除