2018年8月30日 星期四

Marble仔入室四週年

尋日8月29號係Marble仔入室四週年,其實第一次遇到佢係8月20號

成日伸脷,真係好鬼得意




爛瞓貓一名






仲超為食、又大食,所以至肥得咁快,睇吓佢個為食樣


Marble仔心諗︰咪食晒呀,留番啲比我呀😆😆

 

又鍾意食貓草


食飽就Hea













又係唔怕生,愛黐人



佢毛色持別,其實都幾上鏡










但有時又好麻甩





14 則留言:

  1. 你咁多隻貓, 我最中意Marble仔, 佢d post會look幾次睇..haha..真係好可愛, 比我見到真貓會瘋狂非禮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳出年返外家時黎紐約啦,我比妳狂抽佢水,哈哈

      刪除
  2. 佢唔算好肥, 仲幾窈窕呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢又唔算係勁肥,而且我覺得佢瘦咗小小

      刪除
  3. 眨下眼就四年,時間過得真快。

    回覆刪除
  4. Marble仔好食好住,梗係肥仔啦!

    回覆刪除
  5. 時間過得真係快, 咁就4年

    回覆刪除
  6. 收編左佢4年啦?即係佢做左4年少爺仔了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢會續繼做少爺仔,兩位貓奴都會續繼服侍到佢肥肥白白

      刪除